استاندار زنجان:

مشکل پروژه دوخطه کردن راه آهن زنجان_تهران مرتفع شد

حقیقی گفت: مشکلی که برای پروژه بزرگ دو خطه کردن راه‌آهن زنجان – تهران به وجود آمده بود، مرتفع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حقیقی استاندار زنجان عصر دیروز شنبه در دیدار با اعضای کانون مداحان استان زنجان بااشاره به اینکه متأسفانه مداحان جزو اقشاری هستند که از حداقل‌ها برخوردارند و ما معتقدیم که مشکل مداحان استان زنجان باید حل شود، گفت: معتقدیم در خصوص رفع مشکلات مداحان در استان زنجان کوتاهی شده و باید به خاطر این موضوع از این قشر عذرخواهی کنیم.

او بابیان اینکه در چنین حوزه‌هایی نباید فقط به شعار دادن اکتفا کنیم، بلکه باید در عمل نیز نشان دهیم که پای کار هستیم، اما این اتفاق در خصوص مداحان استان زنجان محقق نشده است، افزود: ما نیز معترف هستیم که تا به امروز برای قشر مداح در استان زنجان کار خاصی انجام نداده‌ایم و این به خاطر وجود مشکلات متعدد در زنجان بوده که باعث شده است از این موضوع مهم غافل باشیم.

حقیقی در ادامه گریزی به موضوعات و دغدغه‌های مختلف در استان زنجان زد و گفت: یکی از این دغدغه‌ها موضوع پسماند روی بود که با تلاش‌های صورت گرفته در این زمینه موفق شدیم رأی دادگاه را به نفع مردم بازگردانیم، هر چند برای رسیدن به این نتیجه، متحمل زمان و هزینه‌های زیادی شدیم.

او ادامه داد: مشکلی که برای پروژه بزرگ دو خطه کردن راه‌آهن زنجان – تهران به وجود آمده بود، مرتفع شده و قرار است پروژه مذکور بعد از رفع مشکلات آن، روند عملیاتی خود را طی کند.

حقیقی افزود: هفته گذشته اتفاق خوبی در استان زنجان به وقوع پیوست و به نیت ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، شاهد بهره‌برداری از  واحد های مسکونی محرومان با حضور معاون وزیر صمت بودیم.

نماینده عالی دولت در استان زنجان بابیان اینکه امروز شاهد افزایش میزان مرگ و میر‌های کرونایی نسبت به پیک چهارم این بیماری در استان زنجان هستیم، گفت: در این زمینه مداحان می‌توانند کمک‌ حال ستاد کرونای استان زنجان باشند که یکی از این اقدامات، بحث تشویق و ترغیب مردم به رعایت بیش از پیش دستورالعمل های بهداشتی است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.