نجابت در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

بررسی اصلاح قانون انتخابات در جلسه کمیسیون امور داخلی و شورا‌های مجلس

سخنگوی کمیسیون امور داخلی و شورا‌های مجلس به بیان توضیحاتی درباره جزئیات جلسه تخصصی کمیسیون متبوع خود پرداخت.

روح‌الله نجابت سخنگوی کمیسیون امور داخلی و امور شورا‌های مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات جلسه تخصصی کمیسیون متبوع خود اظهار کرد: جلسه امروز کمیسیون امور داخلی و شورا‌های برگزار شد و مهمان امروز جلسه قالیباف رئیس مجلس بود.

وی ادامه داد: موضوع بحث در خصوص اولویت‌های تقنینی و نظارتی کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در اجلاسیه دوم و سه سال پیش رو بود.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی و شورا‌ها خاطر نشان کرد: در این جلسه ابتدا رئیس و سپس اعضای کمیسیون به بیان نکات مدنظر خود پرداختند و سپس رئیس مجلس اولویت‌های خود پیرامون نظارت‌های تقنینی کمیسیون را بیان کرد.

نجابت با بیان اینکه در این جلسه اولویت‌های تقنینی و نظارتی مشخص شد افزود: اصلاح نظام اداری و اجرایی کشور مهم‌ترین اولویت کمیسیون در روند ادامه کار است و در این خصوص مهم‌ترین دستوری که کمیسیون از گذشته تا کنون در دستور خودش داشته طرح مدیریت جامع شهری و روستایی است که مفصلا به آن پرداخته شد.

این نماینده مجلس گفت: در موضوعات نظارتی هم توجه به وظایف دستگاه‌ها مورد توجه قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی و شورا‌های مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث اولویت‌های تقنینی، اصلاح قانون انتخابات هم جزو اولویت‌های کمیسیون در نظر گرفته شد و کمیسیون در روز‌های آتی به وظایف و اولویت‌های خودش خواهد پرداخت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار