مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند:

ترویج مهارت های فنی موجب پایداری کارآفرینی می شود

رضا مردانی با تاکید بر نقش آموزش های مهارتی در توسعه و گشایش اقتصادی گفت: ترویج مهارت های فنی موجب پایداری کارآفرینی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،رضا مردانی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند در بازدید از مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان آبادان، ضمن دیدار با رئیس و کارکنان مرکز، هفته ملی مهارت را تبریک گفت.

او افزود: پیشرفت مداوم و پرشتاب در جوامع امروزی مرهون تلاش در عرصه فراگیری مهارت های فنی و حرفه ای است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند با تاکید بر نقش این آموزش های مهارتی در توسعه و گشایش اقتصادی تصریح کرد: ترویج مهارت های فنی موجب پایداری کارآفرینی می شود.

احمد رضا دشت افکن رئیس اداره کتابخانه های عمومی آبادان نیز در این بازدید تلاش های مراکز فنی و حرفه ای در تربیت نیروی انسانی ماهر را بسیار ارزشمند خواند و گفت: انتقال دانش فنی به دیگران موجب رشد در تولید و تحول کارآفرینی می شود.

او افزود: تربیت کارآموزان در مراکز فنی و حرفه ای به عنوان یک سرمایه ملی برای جامعه محسوب می شود.

مهدی عبدالله نژاد رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان آبادان نیز ضمن تشکر از توجه مسئولان فرهنگی به مهارت های فنی و بازدید آنان از کارگاه های مرکز، اظهار امیدواری کرد که در راستای تعامل بیشتر، زمینه ارائه آموزش های مهارتی به شهروندان فراهم شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدعلی فرهادی
۱۵:۵۶ ۰۵ مرداد ۱۴۰۰
سلام.عرض خدا قوت و خسته نباشید به همه شما خوبان