"آزمون" امیدوار به احیای حضور ایرانی‌ها در بوندسلیگا

ستاره ایرانی باشگاه زنیت روسیه بیش از هر زمان دیگری به یکی از ۵ لیگ معتبر اروپایی نزدیک شده است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در روز‌های گذشته صحبت‌های فراوانی در ارتباط با حضور و پیوستن سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ روسیه به بوندسلیگا و تیم فوتبال بایرلورکوزن مطرح شده است و حتی بعضی از رسانه‌های مطرح اروپایی مدت زمان و دستمزد این مهاجم ۲۶ ساله ایرانی را مشخص کرده اند و حضور او را در فوتبال آلمان قطعی دانسته اند. حضور آزمون در بوندسلیگا می‌تواند خاطرات خوش سال‌های گذشته در بوندسیگا را برای ما ایرانی‌ها زنده کند، خاطراتی که آخرین بار با بازی‌های علی کریمی، مهدی مهدوی کیا، اشکان دژاگه، وحید هاشمیان و حتی علی دایی در لیگ فوتبال آلمان برای ما رقم خورده است.

بازیکنان ایرانی سابقه درخشانی را در فوتبال آلمان از خود رقم زده اند، اما در سال‌های گذشته کمتر اسم بازیکنان ایرانی را در بوندسلیگا شنیده ایم و مالکان تیم‌های آلمانی به جای خرید ستارگان ایرانی ترجیح داده اند که از بازیکنان کره‌ای و ژاپنی استفاده کنند. 

در شرایط فعلی به نظر می‌رسد انتقال آزمون به بوندسلیگا جدی‌تر از همیشه است و این مهاجم ۲۶ ساله بالاخره دل از بازی کردن در لیگ روسیه خواهد کند و به سطح بالاتری از فوتبال خواهد رفت.

آزمون اکنون فرصت دارد که علاوه بر درخشش در یکی از ۵ لیگ معتبر فوتبال جهان راه را نیز برای بازگشت ستارگان ایرانی به بوندسلیگا باز کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۱۱ شهريور ۱۴۰۰
ههههههههههه با خودت چند چندی
تا چند روز پیش لیگ فرانسه بود حالا شد المان
بابا این باید تو رءال بازی کنه نه بوندس لیگا
آخرین اخبار