رسولی:

خط دوم راه آهن زنجان - قزوین افتتاح شد

مدیر عامل راه آهن بااشاره به اینکه مقام معظم رهبری در بیانات خود به توسعه ریلی تأکیدکرده اند، گفت: توسعه ریلی کشور با شتاب مناسبی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، رسولی مدیرعامل راه آهن گفت:  پروژه خط دوم ریلی در مسیر‌های زنجان ـ قزوین به بهره برداری رسید.

او به گسترش حمل و نقل ریلی از سوی دولت  اشاره کرد و افزود: توسعه ریلی کشور با شتاب مناسبی انجام می‌شود و مقام معظم رهبری هم در بیانات خود به توسعه ریلی تأکید کرده اند.

رسولی ادامه داد: پروژه‌های خط دوم، سه دستاورد مهم برای شبکه ریلی دارند که شامل ارتقای ایمنی، افزایش ظرفیت حمل بار و در نهایت افزایش سرعت سیر و زمان سیر قطارهاست.

او گفت: پروژه خط دوم زنجان - قزوین در سفر مقام معظم رهبری به تصویب رسید و امروز ۱۰۶ کیلومتر از این پروژه مهم به بهره‌برداری می‌رسد.

رسولی افزود:  این پروژه مهم که از سال ۸۳ به تصویب رسیده است، پارسال با پیشرفت ۴۰ درصد در دستور کار قرار گرفت و با تلاش همکاران در شرکت راه‌آهن و پیگیری‌های استاندار و تدبیر وزیر راه و شهرسازی امروز آماده بهره‌برداری است.

او گفت: پروژه دیگر ۱۸۲ کیلومتر از خط دوم محور بسیار مهم و پرترافیک بافق به زرین شهر است که پارسال ۹۰ کیلومتر از آن افتتاح شد و امروز ۱۸۲ کیلومتر دیگر از این محور با دستور رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.