نوبخت خبر داد؛

اختصاص بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان برای مسکن محرومان کشور

رئیس سازمان برنامه و بودجه امروز در رشت گفت: بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان برای مسکن محرومان کشور اختصاص یافته است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه امروز در آیین واگذاری رسمی مسکن محرومان کشور که به صورت ویدیو کنفرانس در رشت برگزار شد، با اشاره به احداث و در حال ساخت بودن حدود ۱۴۰ هزار واحد مسکن محرومان گفت: ۴ هزار میلیارد تومان اعتبار به صورت نقدی و بلاعوض به این واحد‌ها اختصاص یافته است.

او افزود: همچنین ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به صورت قرص الحسنه با سود ۴ درصد نیز برای این واحد‌ها اختصاص یافته است.

معاون رئیس جمهور اظهار داشت: سود این اعتبار را نیز باید سازمان برنامه و بودجه پرداخت کند.

نوبخت با بیان اینکه ساخت مسکن محرومان ریل گذاری شده است، تصریح کرد: این ریل گذاری در قانون و بودجه به صورت ردیف درآمده است و این اقدام استمرار خواهد یافت.

هفتاد هزارمین واحد مسکن محرومان کشور و یک هزار و دویستمین واحد مسکن محرومان و ۱۱۱ هزارمین واحد مسکن مقاوم سازی شده در گیلان امروز در رشت با حضور محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهوری و ارسلان زارع، استاندار گیلان به صورت تصویری با استانداران سایر استان ها رسما واگذار شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۹ ۰۹ مرداد ۱۴۰۰
کشور با این همه محروم خجالت آوره 10 میلیارد تومات اختصاص بدهند کشوری که خانه دار شدن مردم حتی در آرزوی مردم هم نمی گنجد این مبلغ مسخره است باید تأسف خورد.