سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز :

مهلت رجیستری تبلت تمدید نمی‌شود

دهقانی نیا گفت: آخرین مهلت رجیستری انواع تبلت ساعت ۲۳:۵۹ امشب است و هیچ تمدیدی برای آن در نظر گرفته نشده است.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، دهقانی نیا سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در بخش خبری ۲۱ شبکه یک سیما تصریح کرد: دارندگان انواع تبلت فقط تا ساعت ۲۳:۵۹ امشب فرصت دارند تا نسبت به رجیستری دستگاه اقدام کنند و البته فقط در این مهلت زمانی کافی است که صرفا اقدام به انداختن سیم کارت داخل تبلت‌،  برقراری تماس و ارسال و دریافت پیامک کنند. 

او افزود: در مرحله بعد  باید IMEI را به کد دستوری #۷۷۷۷* ارسال کنند که نیازی نیست حتما امشب انجام شود.

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز  ادامه داد: کسبه هم به این مطلب اکتفا نکنند که ید قبلی که از آن این تبلت را خریداری کرده اند، قبلا این اقدام را انجام داده و تبلت را رجیستر شده است، باید با سیم کارتی که مدیریت آن در اختیار آن‌ها قرار دارد، سیم کارت را قرار داده و برقراری تماس، ارسال و دریافت پیامک را انجام دهند.

دهقانی نیا بیان کرد: تا این لحظه تمدید زمانی برای رجیستری تبلت در نظر گرفته نشده و دستگاه هایی که رجیستر نشوند از فردا قادر به دریافت خدمات شبکه اپراتوری کشور نخواهند بود.

این مقام مسئول گفت: از فردا هر فردی که اقدام به خرید تبلت می کند همانند تلفن همراه باید رجیستری انجام دهد و قبل از پایان معامله اقدام به رجیستری کند.

او افزود: با انجام این مرحله از رجیستری تمامی دستگاه های سیم کارت خور در کشور همچون تلفن همراه، ساعت هوشمند و تبلت  مشمول رجیستری شده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
aria
۱۴:۱۷ ۰۹ مرداد ۱۴۰۰
با سلام با توجه به اینکه نفرات زیادی مثل بنده این کار را انجام نداده اند لطفا پیگیری کنید مهلت مجددی داده شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۰۸ مرداد ۱۴۰۰
تمديد نشه
برق نداريم
آب نداريم
گراني بيداد مي كنه
ما رو از چي مي ترسوني دهقاني نيا
آخرین اخبار