جلیلی:

وظیفه جریان انقلابی پیگیری موضوعات تا کسب نتیجه است/نباید به بیانیه و انشاء اکتفا کرد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وظیفه امروز جریان انقلابی آن است که در حد وسع، موضوعات را تا رسیدن به نتیجه پیگیری کند و نباید به صرف انشاء و صدور بیانیه اکتفاء کنند.

‌به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار مجازی با جمعی از جوانان و فعالان انقلابی استان خراسان رضوی، گفت: دولت سایه یک نوع حرکت عمومی و گفتمانی است که منحصر در هیچ گروه و تشکیلاتی نیست. ویژگی این گفتمان این است که هیچ گروه یا تشکیلاتی نمی‌تواند خود را محور انحصاری این حرکت بداند.

جلیلی در این باره افزود: ایرادی که به خودمحوری برخی تشکل‌ها و حرکت‌ها وارد است، نباید در این حرکت بروز داشته باشد.

عضو شورایعالی امنیت ملی تاکید کرد: هر ظرفیت انقلابی ولو به نام تشکل یا نهاد دیگری به دنبال اصلاح روند امور است، می‌تواند یک دولت سایه باشد. دولت نیاز دارد که سایه به سایه توسط مردم دنبال بشود و از سوی گروه‌های مردمی به اشکال مختلف به او مشورت داده شود.

وی تصریح کرد: دولت سایه منحصر بر پیگیری اقدامات دولت نیست؛ قوه‌قضائیه، مجلس، شورا‌های شهر، صداوسیما، شورا‌های عالی و .. می‌توانند جز موضوعات دولت سایه باشد. هدف آن است که به دنبال تایید، تصحیح یا تکمیل روند کشور براساس اولویت و وسع خودمان باشیم.

جلیلی همچنین گفت: مهم این است که فعالیت‌های کارگروه‌های استانی به حرکتی اجتماعی تبدیل شود و نتایج آن در عمل و عرصه واقعی مقابل چشم مردم نمایان شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان سخنان خود اظهار داشت: وظیفه امروز جریان انقلابی آن است که در حد وسع، موضوعات را تا رسیدن به نتیجه پیگیری کند و نباید به صرف انشاء و صدور بیانیه اکتفاء نمایند.

پیش از سخنان جلیلی نیز گزارشی از فعالیت‌های کارگروه استانی و اشاره به مسائلی نظیر لزوم تخصصی کردن گروه‌های جهادی بویژه در حوزه بانوان، لزوم توجه هدفمند به کارشناسان جوان سراسر کشور و بستر سازی برای ارتقاء آن‌ها از سوی فعالان استان خراسان رضوی مطرح شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۶:۱۹ ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
در این روزهای فوق العاده خطرناک شیوع ویروس کرونای وحشی دلتا پلاس و دیگر ویروسهای منحوس کرونا آموزش و پرورش شروع کرده به ثبت نام حضوری دانش آموزان در مدارس و به همه والدین یه فرم چک کردن سلامت را می دهند تا اولیای دانش آموزان همراه با دانش آموزان برای پر کردن فرم سلامت به درمانگاهای شلوغ پزشک خانواده که پر است از خطر واگیری کروناهای مختلف مراجعه کنند که پزشکان هم از این حرکت آموزش و پرورش بسیار شاکیند و می گویند چرا توی این وضع و اوضای همگیری کرونایی آموزش و پرورش داره با مردم و دانش آموزان در معرض خطر ویروس کرونا اینچونین رفتار غیر پرتکولی بهداشتی را انجام می دهند می گویند می شد ثبت نامها از طریق فضای مجازی صورت گیرد و این فرمهای سلامت چک کردن دانش آموزان هم از طریق فضای مجازی متصل شود به سایت پزشک خانواده اشخاص و پر شود همراه با تماس تلفنی و اصلا نیازی به مراجعات حضوری توی این وضعیت خطرناک نداشت که همه را آلوده کنند در درمانگاه ها خواهشا مدیران و مسئولان دولت منتخب مردمی جناب آیت الله دکتر سید رئیسی خردمند عادل مقتدر قدرتمند نخبه توانمند آموزش و پرورش را از هر لحاظ مهارش کنید می خواهند و گفتند مدارس را توی این وضع و اوضاع بسیار خطرناک کشنده در اول مهر ماه بازگشایی کنند دولت قبل با بی انضباتیهاش و کنترل نکردنهای مجدانش و عدم مدیریت یکپارچه اش از هر لحاظ ترکمون زد به حال روز ملت ایران و رفت خواهشا دولت منتخب مردمی جدید از دولت قبل هرگز پیروی نکند و کنترل و نظارت کند و نگذارد مدارس بازگشایی شوند تا رفع ویروس منحوس کشنده انواع و اقسام کروناها ، خیلیها دو دز واکسن ضد کرونا زده اند و الان در بستر بیماری کرونا هستند و حالشان هم بسیار وخیم است به داد مردم برسید ای دولت منتخب مردمی 1400 مردم رو به خاک سیاه نشاندند در دولت قبل شما هرگز از آنها پیروی نکنید و خط مشیتان را با دولت قبل 180 درجه جدا و عوض کنید تا مردم از هر لحاظ نجات یابند .
والسلام و صلوات التماس دعا و لتماس تفکر خردمندانه آزاده اندیشانه عادلانه مومنانه خداپسندانه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۰۹ مرداد ۱۴۰۰
جلیلی معاون اول تمام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۰۹ مرداد ۱۴۰۰
با سلام ، اگر خائین اعدام یا حبس عبد بخورند ، و کسانی که رشوه بگیرن از کار برکنار تا ده سال کار دولتی چه کوچک چه بزرگ ، بانک های خصوصی باید دارایی های خود مسکن مسکن مجبور کنید بفروشند و بدهی خودشان بانک خصوصی به بانک مرکزی پرداخت کنند تسویه کامل و قانون سنگین برای انها وضع بشه تا حکم مصادره و سود بانکی کاهش پیدا کند زیر 15% در حال حاضر ، و کلیه شرکت ها معادن کارخانه سهمی شوند و وارد بورس شوند به هیچ عنوان مناقصه ای نباشد و در دست دولت مدیریت شوند باید به نظر بنده تا قبل سال جدید این موارد پیاده شوند
آخرین اخبار