پرواز آزمون و یارانش به روستوف/ سردار به فکر تمدید قرارداد

ستاره ایرانی تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ همراه با دیگر اعضای این تیم راهی شهر روستوف روسیه شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که خبر‌های ضد و نقیضی درباره آینده سردار آزمون ستاره ایرانی تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ به گوش می‌رسد، سایت "نوا اسپورت" روسیه به نقل از سرویس رسانه‌ای باشگاه زنیت از سفر این مهاجم ایرانی به همراه یارانش به شهر روستوف خبر داد.

این سایت نوشت، سرویس رسانه‌ای باشگاه زنیت سن پترزبورگ گزارش داد سردار آزمون همراه با تیمش به روستوف پرواز کرد، جایی که فردا (اول آگوست) دیدار هفته دوم سوپر لیگ روسیه برگزار خواهد شد.

سایت نوا اسپورت در ادامه نوشت، بایرلورکوزن با انتشار پستی در حساب توئیتری این باشگاه به امضای قریب الوقوع قرارداد با مهاجم ایرانی اشاره کرده است. پستی شامل یک ایموجی، حرف A، یک تی شرت آبی، یک ساعت شنی و چشم.

پیش از این رسانه‌های آلمانی گزارش داده بودند که این بازیکن ۲۵ ساله قبلا با این باشگاه آلمانی به توافق رسیده است. انتظار می‌رود بایر ۱۴ میلیون یورو به علاوه پاداش برای آزمون بپردازد. در آلمان این مهاجم ۲.۸ میلیون یورو در هر فصل دستمزد دریافت خواهد کرد.

فصل گذشته آزمون در ۲۴ بازی قهرمانی روسیه ۱۹ گل به ثمر رساند و پس از هم تیمی خود آرتم ژیوبا (۲۰ گل) دومین گلزن برتر این مسابقات شد. در این فصل، این مهاجم ایرانی در دو مسابقه دو گل به ثمر رسانده است. (در پیروزی ۳-صفر برابر لوکوموتیو در سوپرجام روسیه و در پیروزی ۳-یک برابر خیمکی در سوپر لیگ)

در حالی که در روز‌های اخیر رسانه‌های مختلف از پیوستن سردار به بایرلورکوزن خبر می‌دهند، اما رسانه "ساکر روسیه" امروز (شنبه) در خبری مدعی شد مدیران باشگاه زنیت تاکنون پیشنهادی برای جذب سردار آزمون دریافت نکرده اند و از طرف دیگر این بازیکن به فکر تمدید قرارداد خود است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ن
۲۳:۲۰ ۰۹ مرداد ۱۴۰۰
به ما چه
آخرین اخبار