پیام بشار اسد به مناسبت هفتاد و ششمین سالگرد تأسیس ارتش سوریه

رئیس جمهور سوریه در پیامی از فداکاری‌های ارتش تمجید و بر ایستادگی در برابر جنگ خصمانه تحمیلی به سوریه و نیز ایستادگی در برابر محاصره و تروریسم تأکید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  پایگاه اینترنتی خبرگزاری رسمی سوریه (سانا), بشار اسد، رئیس جمهور و فرمانده کل نیرو‌های مسلح سوریه در پیامی به مناسبت هفتاد و ششمین سالگرد تأسیس ارتش این کشور از فداکاری‌های ارتش تمجید و بر ایستادگی در برابر جنگ خصمانه تحمیلی به سوریه و نیز ایستادگی در برابر محاصره و تروریسم تأکید کرد.

بشار اسد در پیامش تأکید کرده است: نیرو‌های ارتش در هفتاد و ششمین سالگرد تاسیس ارتش به تلاش خستگی ناپذیر ادامه می‌دهند و به امید آینده مطلوب هر چه در توان دارند در طبق اخلاص گذاشته اند.

پیام بشار اسد خطاب به نیرو‌های مسلح سوریه در مجله ارتش منتشر شده است.

در بخشی از این پیام آمده است: هر شهروند عربی سوری به شما به عنوان ضامن امنیت و ثبات و مدافع شرف و کرامت و حامی وطنش نگاه می‌کند.

بشار اسد افزوده است:‌ ای حامیان سرزمین و ناموس، ده سال و اندی است که شما زیباترین حماسه‌های دلاوری و فخر و پایبندی به ارزش‌ها و اصول را که بر اساس آن‌ها در نهاد نظامی پرورش یافته اید، می‌آفرینید.

در ادامه این پیام آمده است: متجاوزان به شیوه‌های مختلف مکارانه و فریبکارانه برای ضربه زدن به پایداری شما با هر آنچه که توانسته اند تلاش کرده اند و امکانات گمراه کننده شان را بسیج کرده اند و عوامل تروریستی شان را به کار گرفته اند، اما در نهایت شکست خوردند، زیرا شما به معنای کامل کلمه همواره یکصدا و متحد و منسجم و همیار و هم دوش و برادر بوده اید.

بشار اسد در پایان پیامش تصریح کره است: پس به همراه هم و با همان عزم به ایستادگی در برابر این جنگ خصمانه و محاصره و تروریسم ادامه می‌دهیم و با چالش‌ها با روحیه‌ای مملو از عزم و اراده مقابله و از سوریه در برابر مکر کینه توزان مواظبت می‌کنیم و پرچمش را برافراشته نگه می‌داریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار