معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی ناجا:

تردد غیرمجاز در مرز جرم است/برخورد مرزبانان با اشرار، تروریست‌ها و قاچاقچیان مسلح

خاتمی گفت: هرگونه تردد غیرمجاز در مرز جرم تلقی می‌شود و مرزبانان نیروی انتظامی با اشرار، تروریست‌ها و قاچاقچیانی که اقدام به درگیری مسلحانه و ایجاد ناامنی در مرز‌ها می‌کنند، برخورد می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، ابوالقاسم خاتمی معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی ناجا با اشاره به انتشار برخی از فیلم‌ها در شبکه‌های معاند و ضد انقلاب مبنی بر کشته شدن یا ضرب و شتم کولبران توسط مرزبانان نیروی انتظامی اظهار کرد: قاچاقچیان و سودجویان با نادیده گرفتن قوانین مرزی و نقض حریم امنیت نسبت به جابه جایی کالا‌های ممنوعه در مرز‌های کشور اقدام می‌کنند.

او افزود: در سال ۸۸ برای ساماندهی و نظم بخشی ورود کالا و کمک به تامین معیشت مرزنشینان، وزارت کشور طی مصوبه‌ای اقدام به ایجاد معبر‌های کولبری کرد که به دلیل عدم استقرار گمرک و نبود برخی امکانات این وزارت در سال ۹۶ در اجرای ماده ۱۱ آیین ساماندهی معابر، کلیه این معابر را مسدود کرد و مقرر شد به بازارچه رسمی تبدیل شوند.

معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی ناجا با اشاره به تهدیدات پیرامون مرز‌های ایران اسلامی بیان داشت: هرگونه تردد غیرمجاز در مرز جرم تلقی می‌شود و برخورد مرزبانان نیروی انتظامی با اشرار، تروریست‌ها و قاچاقچیانی بوده که از مناطق ممنوعه تردد و اقدام به درگیری مسلحانه و ایجاد ناامنی، قاچاق سلاح، مهمات و کالا‌های ممنوعه و ضد فرهنگی در مرز‌ها می‌کنند.

اوخاطرنشان کرد: دفاع از مرز‌های ایران و سرحدات میهن اسلامی، خط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران است و مرزبانان سلحشور نیروی انتظامی در راستای تحقق شعار سال و تامین امنیت مردم، با هرگونه ناامنی و قاچاق در مرز‌ها قاطعانه برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.