ابتلای ۶۶۴ تن به کرونا در آذربایجان غربی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: ۶۶۴ نفر دیگر در آذربایجان غربی به بیماری کرونا مبتلا و ۱۷۱ نفر از مبتلایان در بیمارستان بستری شدند.

دکتر جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، از شناسایی ۶۶۴ بیمار مبتلای جدید به ‏کرونا ‏در آذربایجان غربی خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۷۱ نفر در مراکز درمانی استان ‏بستری شدند‎.

او تعداد بیماران کرونایی بستری شده در استان را هزار و ۹۰  نفر اعلام کرد و افزود: از کل ‏بستری شدگان سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی، ۶۱۹ نفر ‏مبتلای ‏قطعی و ۴۷۱ نفر مشکوک بودند‎.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: طبق ‏آخرین ‏آمار، ۲۱۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی استان بستری شده اند و، ۳۱ نفر نیز تحت ونتیلاتور یا دستگاه تنفس مصنوعی قرار دارند‎. ‎

آقازاده با اشاره به اینکه ۷ نفر از مردم استان شامل ۲ نفر در ارومیه، ۲ نفر در مهاباد، ۱ نفر در خوی، ۱ نفر در سلماس و ۱ نفر در ماکو  به علت ابتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست داده اند افزود: کل فوتی‌های ناشی از کرونا در استان به ۴ هزار و  ۹۱۲ نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی همچنین اظهار کرد: ‏در شبانه روز گذشته از هزار و ۶۲۵ نفر تست کرونا دریافت شده است که در ۶۶۴ نفر ‏از این تعداد نتیجه مثبت بوده است‎.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.