کارخانه شن و ماسه شهرداری نهاوند به بهره برداری رسید

شهردار نهاوند از افتتاح کارخانه شن و ماسه شهرداری نهاوند با بیش از ۴۷ میلیارد ریال سرمایه گذاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،محمد حسین پور شهردار نهاوند در مراسم افتتاح این کارخانه گفت: کارخانه شن و ماسه شهرداری نهاوند با هزینه ۴میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان با حضور مسولان شهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

او افزود:هزینه اعتباری این کارخانه ۴میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان که از محل فروش ۷دستگاه ماشین آلات و ۵۰۰میلیون تومان هم از منابع داخلی شهرداری نهاوند تامین شده است.

شهردار نهاوند بیان کرد: ۱۷ دستگاه ماشین آلات سنگین در زمان شهرداری سابق (یوسفیان) خریداری شده بود و بابت آن ۲میلیارد هزینه پرداخت شده بود واین دستگاه‌ها در حالی که منابع مردم نهاوند بود در انبار‌ها در حال خاک خوردن بود و بلا استفاده مانده بود، که ۱۰دستگاه آن را با تجهیز کردن مورد استفاده و به‌کار گرفتیم.

 حسین پورافزود: ۷دستگاه دیگر که مورد استفاده نبود با حمایت شورا و پیگیری مهندس شهبازی نماینده محترم مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در دیوان محاسبات که در بحث بام و افزایش واگذاری آن از۱۵به ۳۰سال و این موضوع دستگاهها، شهرداری را بیشتر حمایت و پیگیری قابل توجهی هم داشت.

او گفت: مجوز فروش دستگاه‌ها گرفته شد و هزینه آن را بر اساس توافق با دیوان محاسبات صرف راه اندازی کارخانه شن و ماسه کردیم.
حسین پور اظهار داشت: این کارخانه حالا بعنوان یک منبع درآمد پایدار شهری برای شهرداری محسوب می‌شود از بسیاری هزینه‌های شهرداری را کاهش خواهد داد.

امام جمعه نهاوند هم در آئین افتتاح کارخانه شن و ماسه شهرداری گفت: آنچه ماندگار است نتیجه عمل انسان‌ها در جایگاه‌های آنهاست این رفتن و آمدن‌ها طبیعی است و باید از زحمات و تلاش‌های دلسوزانه آن‌ها قدردانی شود.

او بیان کرد:خدمات آقای حسین پور در نهاوند ماندگار خواهد بود و مردم هم خواهند دید و ذخیره خدمت ایشان خواهد شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.