گردان القسام: رژیم اشغالگر هیچ اطلاعاتی درباره سربازانش به دست نخواهد آورد مگر با هزینه‌های شفاف و روشن

سخنگوی شاخه نظامی حماس در سالگرد به اسارت گرفتن افسر صهیونیست تاکید کرد که رژیم اشغالگر به هیچگونه اطلاعاتی جز با دادن امتیازات دست نخواهد یافت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه رای الیوم، گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش جهاد سالامی فلسطین جزئیات تازه‌ای از عملیات به اسارت گرفتن هدار گولدن، افسر صهیونیست در اسارت مقاومت را فاش کردند.

گردان‌های القسام جزئیات جدیدی را درباره دستگیری و به اسارت گرفتن «گولدن» افسر رژیم صهیونیستی در مرز غزه فاش کردند و پیام بسیار مهمی به رژیم اشغالگر فرستادند مبنی بر اینکه، «رژیم اشغالگر هیچ اطلاعاتی درباره سربازانش به دست نخواهد آورد مگر با هزینه‌های شفاف و روشن!».

شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی «حماس»، در سالگرد ناپدید شدن هدار گولدن، افسر صهیونیست در جریان نبرد‌های بیست و ششمین روز تجاوز سال ۲۰۱۴ در شرق شهر رفح جنوب نوار غزه تاکید کردند: هیچ اطلاعاتی از سرنوشت سربازان اسرائیلی مگر با هزینه‌های روشن و واضح، ارائه نخواهند داد.

سخنگوی نظامی گردان‌های القسام در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد: هیچ کس هیچگونه اطلاعاتی از سرنوشت سربازان به جز با دادن امتیازات و هزینه‌های روشن قبل و بعد از مذاکرات به دست نخواهد آورد.

سخنگوی گردان‌های القسام افزود: در این سالگرد امید اسرای فلسطینی به گردان‌های مسلح القسام تجدید می‌شود و آن‌ها به اطلاعاتی امیدوارند که واحد سایه در جعبه سیاه خود در مورد سربازانی که سرنوشتشان برای دشمن ناشناخته است پنهان می‌کند، آن هم در زمانی که صدای خانواده‌های سربازان صهیونیست اسیر شده در مقابل دولت فریبکار و دروغگوی خود بلندتر شده است، زیرا این خانواده‌ها در تلاش برای یافتن اطلاعات کوچکی درباره فرزندانشان هستند، اما آن‌ها هیچ اطلاعاتی را بدون پرداختن هزینه آن به دست نخواهند آورد.

گردان‌های القسام، یک سال پس از این عملیات، فاش کردند: ارتش رژیم اشغالگر، پیکر یکی از مجاهدان گردان‌های القسام را که لباس نظامی شبیه ارتش صهیونیستی به تن داشت، به پشت خط مقدم درگیری‌ها کشاند. این مجاهد فلسطینی که شهید «ولید مسعود» نام دارد، یکی از اعضای گروهی است که با نظامیان دشمن صهیونیست در شرق رفح درگیر شده بود.

این مقام مقاومت تاکید کرد: رژیم اشغالگر اسرائیلی تصور می‌کرد پیکر شهید مسعود جسد افسر خود هدار گلدن را به عقب رانده است بنابراین دو ساعت در پاسخ دادن به درگیری‌ها تاخیر کرد.

گردان‌های القسام توضیح دادند: رژیم اشغالگر جرات ندارد به جهانیان بگوید که چرا دو ساعت پس از عملیات اسارت حملات خود را به تأخیر انداخت.

هدار گولدن، افسر صهیونیست در جریان تجاوز سال ۲۰۱۴ در شرق شهر رفح جنوب نوار غزه به اسارت نیرو‌های مقاومت درآمد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار