سعیدی: خوشحالم که گنج زاده کام مردم را شیرین کرد/ او به آرزوی خود رسید

دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: خدا را شکر گنج زاده توانست مدال طلای المپیک را از آن خود کند و با این کار باعث شادی مردم شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک پس از کسب مدال طلای سجاد گنج زاده کاراته کای کشورمان اظهار داشت: گنج زاده با لطف خدا و دعای مردم و تلاش‌های شبانه روزی خودتوانست به فینال راه یابد و مدال طلا را از آن خود کند.

وی ادامه داد: این موفقیت را به همه تبریک می‌گویم و خوشحالم در شب پایانی مدال طلا را به دست آوردیم و این افتخار را به رهبر انقلاب و مردم عزیز تبریک می‌گویم و امیدوارم در المپیک‌های بعدی هم به درخشش خود ادامه دهیم.

دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: کاراته ایران ظرفیت‌های زیادی دارد. در بخش زنان بدشانسی آوردیم و عباسعلی به خاطر آسیب دیدگی با مشکل رو به رو شد و از بهمنیار هم تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: گنج زاده شانس مدال بود و این پیش بینی را می‌کردم که به مدال برسد. گنج زاده به آرزوی خود رسید و کام مردم را هم شیرین کرد.

سعیدی در خصوص ناکامی برخی رشته‌ها گفت: کارشناسان بعد از اتمام بازی‌ها بررسی‌های لازم را انجام می‌دهند و به اطلاع مردم می‌رسانند.

وی ادامه داد: به هر حال همه فدراسیون‌ها تلاش کردند و مجموعه مدیریتی ورزش هم حمایت کرد، اما سطح مسابقات بسیار بالا است و همه کشور‌ها رقابت زیادی داشتند و کشور‌های بیشتری نسبت به المپیک قبل مدال آوردند. خوشبختانه دو ظرفیت جدید در کاراته و تیراندازی هم برای ما مدال آوردند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار