هروی: همدلی باعث موفقیت کاراته بود/ باید از پورشیب تشکر کنم

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: کاراته به کمترین حق خود در رقابت‌های المپیک رسید و همدلی باعث موفقیت ما بود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شهرام هروی، سرمربی تیم ملی کاراته پس از کسب مدال طلای سجاد گنج زاده اظهار داشت: کاراته به کمترین حقش که کسب مدال طلا بود، رسید. حمیده عباسعلی هم خوب مبارزه کرد و حیف شد به مدال نرسید.

وی تاکید کرد: با شرایط خاصی به توکیو رسیدیم و خداراشکر به آنچه که لایقش بودیم دست یافتیم.

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: سجاد واقعا آسیب دیدگی سختی داشت. یک ماه پیش پای او شکست و ۱۰ روز پیش در آخرین تمرین کف دستش شکست و با غیرت در این مسابقات شرکت و این آسیب دیدگی‌ها انگیزه وی را بیشتر کرد.

هروی گفت: باید از پورشیب تشکر کنم که واقعا به ما کمک کرد و دستش را می‌بوسم و حقش این بود که در این مسابقات حضور داشته باشد.

وی افزود: همدلی باعث موفقیت کاراته بود. باید از کادرم تشکر کنم که واقعا شبانه روز تلاش کردند. سجاد هم واقعا تلاش کرد و طلایی شد.

هروی تصریح کرد: جا دارد از رئیس فدراسیون و وزارت ورزش و کمیته تشکر کنم که هر آن چیزی که خواستیم در اختیار ما قرار دارند و ما هم با کسب مدال طلا جواب زحمات آن‌ها را دادیم و شرمنده مردم نشدیم.

وی افزود: اگر بهمن عسگری هم بود حتما طلا می‌گرفت و چیزی کم نداشت. برخی چیز‌ها دست ما نیست و هر اتفاقی بیفتد ما بازهم شاکر هستیم و حتما حکمتی داشته است.

هروی گفت: ثبات و همدلی باعث موفقیت کاراته شد. من ۶ سال سرمربی تیم ملی هستم و با همدلی توانستیم به قولی که داده بودیم، برسیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار