تبریک مسئولان خوزستانی به مناسبت روز خبرنگار

جمعی از مسئولان خوزستان در پیام‌های جداگانه‌ای ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار را تبریک گفتند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد ابول نژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پیامی، فرارسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه، مطبوعات و خبرنگاران تبریک گفت.

متن  این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ن وَالْقَلَمِ وَ مَا یَسْطُرُونَ

هفدهم مرداد، گرامیداشت نام و یاد شهید محمود صارمی و شهدای خبرنگاری است که با سلامت نفس، کردار و قلمشان به حرفه مقدس خبرنگاری؛ اعتبار و ارزشی دو چندان بخشیدند.

اهمیت نوشتن و بیان حقایق تا جایی است که خداوند متعال به قلم و آنچه می‌نویسند قسم می‌خورد و پُر واضح است که این خودِ قلم نیست که حائز اهمیت است، بلکه نوشته و حقایقی است که با آن بیان می‌گردد.

اینجانب فرا رسیدن ۱۷مرداد روز خبرنگار را به همه خبرنگاران، نویسندگان، روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و همه فعالان عرصه اطلاع رسانی که در شرایط سخت شیوع ویروس کرونا در کشور نقشی بی بدیل در عرصه‌ی خبر و اطلاع رسانی ایفا نمودند و در ارتقاء سطح بهداشت، درمان، آموزش و افزایش سطح سواد سلامت مردم تلاش‌های بی تکراری را از خود به نمایش گذاشتند و اکنون نیز در عرصه واکسیناسیون، پیشگام دعوت و اقناع افکار عمومی هستند صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و امیدوارم در سایه الطاف ایزد سبحان در راستای اعتلای نام ایران اسلامی و پیشرفت کشور موفق و پیروز باشید.

حرمت قلم و رسانه؛ در پیش گرفتن راه درست در نگارش اخبار

پیام تبریک نماینده مردم بهبهان و آغاجاری به مناسبت روز خبرنگار

محمدطلا مظلومی نماینده مردم بهبهان و آغاجاری و عضو کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی طی پیامی روز بزرگداشت خبرنگار را تبریک گفت.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

سلام و رحمت خداوند متعال بر همه‌ی وقایع نگارانی که به حرمت قلم و رسانه همیشه سعی بر این داشتند که راه و مسیر درست را در نوشته‌ها، اخبار و وقایع به کار برند.

۱۷ مرداد ماه «روز خبرنگار» یادآور روز باشکوه تلاشگران عرصه اندیشه و قلم، رسانه و مطبوعات را به همه‌ی خبرنگاران عزیز و اصحاب محترم رسانه و مطبوعات خصوصا فعالین این عرصه در حوزه انتخابیه تبریک عرض نموده وضمن پاسداشت یاد و خاطره شهید گرانقدر محمود صارمی و همه شهدای این عرصه، جد و جهد این عزیزان را در برافروختن چراغ اطلاع‌رسانی مستقل و مسئولانه ارج می‌نهم.

بی شک، دستیابی به قله‌های پیشرفت، سربلندی و سعادت کشور؛ مراقبت از منافع ملی و مصالح مردم و آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی جز با حق‌جویی، صدق و مجاهدت در عرصه آگاهی و اطلاع رسانی صادقانه میسر نیست. از ایزد منان تداوم عزت و اهتمام مسئولانه این عزیزان را در روایت عشق، آزادی و حق گویی در این عرصه را آرزومندم.

در پایان به استحضار می‌رساند بدلیل حضور در مجلس جهت بررسی و ارزیابی برنامه‌های وزرای پیشنهادی و عملکرد مدیریتی آن‌ها، از اینکه در این روز مبارک از توفیق دیدار حضوری با این عزیزان محروم گشته ام پوزش طلبیده و ان شاالله در فرصت مناسب دیگری با این عزیزان گفتگو و سخن خواهم گفت.

اجرکم عندالله العزیز الحکیم

تقدیر مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان از خبرنگاران

به مناسبت سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران و روز خبرنگار، در مراسمی در دفتر مدیریت شبکه بهداشت و درمان و با حضور داود رئیسی مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان از جمعی از خبرنگاران شهرستان هندیجان که به نمایندگی از تمامی خبرنگاران زحمت کش و دلسوز شهرستان دعوت شده بودند، از همکاری و تعامل خبرنگاران با شبکه بهداشت و درمان در ۲ سال گذشته در مسیر اطلاع رسانی و مقابله با کرونا، تقدیر و تشکر گردید.

رئیسی در این مراسم بیان داشت: بدون شک اقدامات تمامی خبرنگاران شهرستان و خارج از شهرستان، خصوصا در در قسمت آگاهی بخشی و اطلاع رسانی و پیگیری مطالبات مردم در شهرستان ستودنی و قابل تحسین است. این روز را به همه خبرنگاران شهرستان، چه کسانی که در این مراسم حضور دارند و چه کسانی که به دلایل فضای ناکافی و محدودیت‌های کرونایی نتوانستیم در خدمت آنان باشیم تبریک عرض مینمایم و از تلاش‌ها و زحمات همگی آنان قدردانی میکنم.

تبریک مسئولان خوزستانی به مناسبت روز خبرنگار

آگاهی بخشی با وجود بلندگو‌های بیگانه

پیام تبریک رئیس حوزه قضایی شهرستان هندیجان بمناسبت ۱۷ مردادماه روز خبرنگار:

خدمت در عرصه‌های فرهنگی موجب برافروختن چراغ ایمان و اندیشه‌های ناب انسانی در جامعه می‌شود، گوهر راستی و صداقت و حقیقت را عیان نموده و اندیشه انسان را به فضائل و مکارم اخلاقی و انسانی می‌آراید.

بی شک رسانه و اصحاب آن از پرچمداران عرصه مهم آگاهی بخشی و هوشیاری نسبت به تحولات فرهنگی، هنری، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی هستند که نه تنها در مسیر اطلاع رسانی بلکه در حقیقت جویی با قلم خود فروزنده این راه هستند.

در این میان نقش خبرنگاران در پیشبرد اهداف جامعه و روشن کردن اذهان عمومی، بی بدیل و بی نظیر است و جامعه به وجود خبرنگارانی که به رغم مشکلات فراوان درراستای آگاهی بخشی، تلاش می‌کنند افتخار می‌کند.

در روزگاری که بلندگو‌های بیگانه، همه تلاش خود را برای تاثیرگذاری بر ذهن و فرهنگ مردمان کشور عزیز اسلامی به کار بسته‌اند، بدون تردید حضور و تلاش شما در عرصه‌های مختلف خبر و اطلاع‌رسانی، موجب ارتقا و آگاهی عموم مردم است.

امروز جامعه ما بیشتر از هر زمان دیگری نیازمند تزریق صداقت، اخلاص و اعتماد است که جز با تلاش عزیزان خبرنگار در راستای آگاهی بخشی جامعه، امکان پذیر نیست.

از این رو اینجانب وظیفه خود می‌دانم از تلاش‌های بی شائبه و ستودنی خبرنگاران و تلاشگر شهرستان هندیجان همیشه در به عنوان یکی از طلایه داران وادی آگاهی بخشی و نیک اندیشی، تشکر و قدردانی نمایم و روز پاسداشت قلم را به همه اهالی قلم و صاحبان اندیشه و مجاهدان عرصه اطلاع رسانی، تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت روزافزون شما در این عرصه زیبا را از خداوند منان مسألت نمایم.

سلام خداوند بر صاحب‌ قلمی که در سنگر رسانه با اهدای جان خود، هفدهم مرداد را در تقویم به نام «خبرنگار» جاودان کرد و درود بر خبرنگاران خستگی‌ناپذیر که تجسم امانتداری، تعهد و مسئولیت در عرصه انجام وظیفه‌اند.

تبریک مسئولان خوزستانی به مناسبت روز خبرنگار

خبرنگاری حرفه هنر و عشق است

علیرضا باوی معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان ۱۷ مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی که روز خبرنگار نامیده شده است را به تمامی خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع رسانی تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

خبرنگاری حرفه هنر و عشق است و خبرنگاران به راستی تجسم امانت، تعهد، مسئولیت و دلسوزی اند. به طور کلی آنان در محل وقوع رویدادها، چشم و گوش مردم هستند.

خبرنگار، خوب ‌می‌داند که مسئولیت آگاهی بخشی به ملت و کشور را برعهده دارد، او در قبال باور‌ها و اعتقادات مردم، منافع ملی، اخلاق جامعه و تهاجم فکری و اندیشه‏‏ای بیگانگان‏ به حریم فرهنگی، مسئول است و این مهم، راه رسیدن به تعالی را در حرفه مقدس اطلاع رسانی برای او هموار می‏ سازد.

بی شک، دستیابی به قله‌های پیشرفت، سربلندی و سعادت کشور، مراقبت از منافع ملی و مصالح مردم و آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی جز با حق جویی، صدق و مجاهدت در عرصه آگاهی ممکن نمی‌شود.

اینجانب صمیمانه این روز را تبریک عرض نموده و فرصت را غنیمت دانسته با قدردانی از همه تلاش‌های فعالان متعهد رسانه‌ای در انعکاس اخبار برنامه‌ها و فعالیت‌های توسعه حل اختلاف استان، همچون همیشه شورا‌های حل اختلاف را در توسعه و گسترش سنت والای الهی صلح و سازش و ترویج فرهنگ اصلاح ذات البین در جامعه و اطلاع‌رسانی از خدمات این مجموعه به مردم عزیزمان، یاری کنند.

از خداوند متعال تداوم عزت و اهتمام مسئولانه شما خبرنگاران عزیز را در روایت عشق به وطن و ارزش‌های آن و حق گویی در عرصه آگاهی مسئلت دارم.

خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند

فتح اله ابوعلی مدیر کل شیلات خوزستان، با صدور پیامی فرارسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را به تلاشگران و فعالان عرصه رسانه تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام ابوعلی، بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«ن وَ القَلَم وَ مَا یَسطرون» هفدهم مردادماه سالروز راویانی است که نوشته هایشان طلوع حقیقت است؛ روزی از جنس حرمت و عشق به قلم.

خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه‌ای مرهون تلاش‌های شبانه روزی آن هاست.

دقت، صراحت و صداقت از شاخصه‌های ناقلان اخبار است، آنان که نقش شان در جامعه حیاتی است، به مثابه خون جاری در رگ‌ها، در کنار مردم و دولت مداران به عنوان حاملان پیام و مرسلان خبر به تحلیل واقع بینانه‏‌ای از وقایع می‌پردازند و اطلاع رسانی شفاف را سرلوحه کار خود قرار می‌دهند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای راه حق، آزادی و آگاهی به ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی، روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه تبریک و تهنیت عرض نموده و از همراهی، توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در پوشش خبری فعالیت‌ها و انعکاس رویداد‌های جامعه بزرگ شیلات استان تشکر و قدردانی می‌نمایم و از خداوند منان توفیقات روز افزون شما عزیزان را مسئلت دارم.

خبرنگاران، سنگربانان همیشه بیدار و قلب تپنده یک سازمان هستند

خدارحم امیری زاده  رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان  طی پیامی نام و یاد شهدای عرصه خبر و روز خبرنگار را گرامیداشت.

این پیام بدین شرح است:

هفدهم مردادماه گرامی داشت نام و یاد شهید عرصه خبر محمود صارمی و شهدای خبرنگاری می‌باشد که با سلامت نفس و قلمشان به اعتبار حرفه مقدس خبرنگاری ارزشی دو چندان افزودند.

بی‌‏تردید خبرنگاران، سنگربانان همیشه بیدار و قلب تپنده یک سازمان هستند که با نشر اخبار و اطلاعات صحیح، زمینه رشد پندار‌های عموم را فراهم می‏‌کنند.

اینجانب روز خبرنگار را به همه فعالان این عرصه و صاحبان قلم و روشنگران عرصه اطلاع‏‌رسانی، به ویژه فعالان حوزه کشاورزی خوزستان، تبریک و تهنیت عرض می‌‏ نمایم و از درگاه خداوند متعال توفیق بیش از پیش این عزیزان را در تحقق رسالت خطیر خبرنگاری مسئلت دارم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.