همه مسیر‌های منتهی به مرکز شهر دوگنبدان بسته شد

فرماندار گچساران گفت: مسیر‌های منتهی به مرکز شهر دوگنبدان در شهرستان گچساران مسدود شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، علیرضا اتابک فرماندار گچساران گفت: با توجه به روند افزایشی مبتلایان به کرونا مسیر‌های منتهی به مرکز شهر دوگنبدان برای جلوگیری از تجمع مردم و پیشگیری از شیوع کرونا تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

اتابک افزود: طبق مصوبه ستاد کرونا همه مسیر‌های منتهی به مرکز شهر دوگنبدان، بازار هلال احمر، میوه و تره بار، خیابان‌های بلادیان، بشارت، دانشگاه و میدان امام به سمت زیر گذر مسدود است.

او هدف از اجرای این طرح را ممانعت از تجمع مردم در مرکز شهر و پیشگیری از شیوع گسترده کرونا اعلام کرد و اضافه کرد: به منظور پیشگیری از تجمع شهروندان راه‌های منتهی به آرامستان شهر دوگنبدان تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است.

اتابک با بیان اینکه تالارها، اماکن ورزشی، زمین‌های چمن، قهوه خانه ها، رستوران‌ها و بوستان‌ها صنوف پرتردد با بررسی صنعت، معدن و تجارت در شهرستان تعطیل خواهند شد، ادامه داد: اعمال محدودیت تردد تا عادی شدن وضعیت کرونایی شهرستان از قرمز به نارنجی ادامه دارد.

فرماندار شهرستان گچساران گفت: با وجود توصیه‌ های بهداشتی و رعایت این نکات توسط بخش زیادی از آحاد مردم، تعدادی از افراد این شهرستان بیماری کرونا را جدی نگرفته و به همین دلیل گچساران از نظر شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار گرفت.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.