راه اندازی ۷۲ آشپزخانه اطعام حسینی در چهارمحال و بختیاری

همزمان با آغاز ماه‌های محرم و صفر، ۷۲ آشپزخانه مهدوی در قالب پویش اطعام و احسان حسینی در سراسر چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جاسم محمدی فارسانی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با آغاز ماه‌های محرم و صفر، ۷۲ آشپزخانه مهدوی در قالب پویش اطعام و احسان حسینی در سراسر استان راه‌اندازی می‌شود.

او افزود: پویش اطعام و احسان حسینی در راستای کمک به نیازمندان از ۱۹ تیرماه آغاز می‌شود و تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد.


بیشتر بخوانید


محمدی اضافه کرد: این پویش در قالب تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم و احسان حسینی، بسته‌بندی و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی میان نیازمندان با مشارکت هیئت‌های عزاداری، حسینیه‌ها، مساجد، دفاتر ائمه جماعات، موسسات خیریه و کمک‌های مردم نیکوکار استان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اجرا می‌شود.

او ادامه داد: پارسال خیران و نیکوکاران یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان کمک‌های خود را در قالب غذای گرم و بسته‌های مواد غذایی به دست نیازمندان رساندند و توزیع نذورات با اولویت مناطق محروم و روستایی انجام شد.

محمدی گفت: مردم نیکوکار استان می‌توانند نذورات خود را با شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* و یا با شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ نزد بانک ملی به دست نیازمندان برسانند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.