آغاز آزمون کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه ها در خراسان رضوی

رقابت ۶ هزار و ۹۷۶ داوطلب در۲ آزمون کاردانی نظام جدید و همچنین کارشناسی ناپیوسته دانشگاه‌ها همزمان با سراسر کشور در خراسان رضوی آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مرتضی ایمن شهیدی مسئول حفاظت آزمون‌های سازمان سنجش در استان خراسان رضوی صبح جمعه با اشاره به این که آزمون کاردانی نظام جدید و همچنین کارشناسی ناپیوسته دانشگاه‌ها به غیر از مشهد در ۹ شهرستان استان خراسان رضوی شامل تربت جام، تربت حیدریه، خواف، قوچان، سبزوار، کاشمر، گناباد و نیشابور در حال برگزاری است گفت: به تفکیک جنسیت در کل استان خراسان رضوی شاهد حضور ۲ هزار و ۵۲۲ زن و چهار هزار و ۴۵۴ مرد در این آزمون‌ها هستیم.

او افزود: آزمون مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال ۱۴۰۰ برای پنج کد رشته امتحانی با آزمون شامل الکتروتکنیک، کامپیوتر، مکانیک خودرو، حسابداری و تربیت بدنی در ۱۸۸ شهرستان کشور برگزار می‌شود.

مسئول حفاظت آزمون‌های سازمان سنجش در استان خراسان رضوی ادامه داد: در آزمون کاردانی نظام جدید و در حوزه‌های خراسان رضوی ۵ هزار و ۷۷۵ داوطلب دراین آزمون حضور دارند که از این تعداد ۳ هزارو ۷۰۱نفر مرد و دو هزارو ۷۴ نفر آن‌ها زن هستند.


بیشتر بخوانید



ایمن شهیدی بیان کرد: در آزمون کارشناسی ناپیوسته نیز در خراسان رضوی هزار و ۲۰۱ داوطلب حضور دارند که تعداد ۴۴۸ نفر آن‌ها زن و ۷۵۳ نفر آن‌ها مرد هستند.

او تصریح کرد: همچنین آزمون استخدام پیمانی دانشگاه‌ها، موسسات آموزشی، پژوهشی و پارک‌های علم و فنّاوری وزارت علوم، تحقیقات و فنّاوری همزمان با ۱۸۸ شهرستان کشور در ۹ شهرستان و ۱۲ حوزه امتحانی در خراسان رضوی نیز در حال برگزاری است.


انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار