برای اولین بار؛

پذیرش کارشناسی علوم تغذیه و ارشد بهداشت باروری در دانشگاه علوم پزشکی گناباد

امسال برای اولین بار دانشجویان در رشته‌های کارشناسی علوم تغذیه و کارشناسی ارشد بهداشت باروری دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی گناباد، پذیرش شدند.

مجتبی کیان‌ مهر معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گناباد در گفت و گو با خبرنگار خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: امسال علاوه بر ۴۷۰ دانشجویی که از طریق آزمون سراسری سال ۹۸ در این دانشگاه پذیرفته شدند، ۴۶ دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و ۶۰ دانشجو نیز از طریق آزمون کاردانی به کارشناسی به مجموع دانشجویان این دانشگاه افزوده شدند.

او با بیان اینکه از مجموع ۵۷۶ دانشجوی جدید، ۷۲ دانشجو از بهمن‌ماه و بقیه از مهرماه تحصیل خود را آغاز می‌کنند، ادامه داد: در حالی که کلاس‌های درس دانشجویان از ۲۳ شهریورماه آغاز شده است، کلاس‌های درس دانشجویان ترم اولی از روز شنبه ۶ مهرماه آغاز می‌شود.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: ثبت‌نام حضوری پذیرفته شدگان این دانشگاه از صبح روز شنبه ۳۰ شهریورماه ۹۸ آغاز شده است و پذیرفته شدگان می‌توانند بر اساس حرف اول نام خانوادگی تا روز سه شنبه دوم مهرماه ۹۸ جهت ثبت‌نام مراجعه نمایند.

کیان‌ مهر افزود: پذیرفته شدگان قبل از مراجعه به دانشگاه برای ثبت‌نام، نسبت به مطالعه دقیق اطلاعیه‌های موجود در سایت دانشگاه و همچنین دانلود فرم‌های مربوط و تکمیل آن اقدام کنند.
 
انتهای پیام//ح.ت

 

افزایش پذیرش دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی گناباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار