تمجید سرمربی پاری سن ژرمن از لیونل مسی

سرمربی تیم فوتبال پاری سن ژرمن درباره حضور لیونل مسی در دیدار فردا شب این تیم در لیگ برتر فرانسه توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مائوریتسیو پوچتینو سرمربی تیم فوتبال پاری سن ژرمن در کنفرانس خبری قبل از بازی این تیم در هفته دوم رقابت‌های لوشامپیونه درباره حضور لیونل مسی آرژانتینی در این بازی اظهار کرد: مسی امروز برای دومین بار با تیم تمرین کرد. هدف این است که او به شرایط آرمانی خود بازگردد. مسی زمانی که لازم باشد بازی خواهد کرد.

او ادامه داد: مسی را به شکلی باورنکردنی شاد و پرانرژی می‌بینم. ما هر دو آرژانتینی هستیم و خوشحالم فوق ستاره ای، چون او را در اختیار دارم. مسی نیاز به معرفی هم ندارد.

پوچتینو درباره پیوستن لیونل مسی به پاری سن ژرمن گفت: باید از تلاش جمعی سران باشگاه و همه کسانی که در انتقال مسی به فرانسه نقش داشتند تقدیر کنم.

او افزود: مسی با توقعات بالا به اینجا آمده است، اما این فشار همیشه وجود داشته است و من هم همان مسئولیت گذشته را روی دوشم احساس می‌کنم. ما باید سعی کنیم با وجود این ستاره تیمی منسجم را تشکیل دهیم و نتایج خوبی را کسب کنیم.

پوچتینو درباره جدایی امباپه گفت: شما می گویید امباپه تا ۳ هفته دیگر پیش ما می رود؟ چیزی در این رابطه ندارم که بگویم. رئیس همه حرف‌ها را زده است. کیلیان بازیکن پاری سن ژرمن است و با ما ادامه خواهد داد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار