مراسم عزاداری محرم با حفظ سلامت مردم در حال برگزاری است

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت : مراسم عزاداری محرم با حفظ سلامت مردم در حال برگزاری است و نظارت‌ها همچنان ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت‌الاسلام یوسف احمدی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری عزاداری‌های حسینی با اولویت حفظ سلامتی مردم، گفت : رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، سقف زمانی برگزاری جلسات، استفاده مستمر از ماسک، ضدعفونی محل و تجهیزات قابل استفاده و استفاده از مکان‌های روباز را از جمله مواردی است که هیأت‌های مذهبی براساس ابلاغیه ستاد ملی کرونا باید به صورت کامل در دستور کار خود قرار دهند.

او گفت: یارانه‌ای که دولت در اختیار هیأت‌ها قرار می‌دهد باید به صورت غذای بیرون‌بر باشد و همچنین از ازدحام جلوگیری شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره بر استمرار نظارت‌ها، افزود: اکیپی متشکل از تبلیغات اسلامی، مرکز بهداشت، فرمانداری و عتبات عالیات در راستای نظارت بر فعالیت هیأت‌ها تشکیل شد که هر کدام بر موضوعی نظارت دارند.

او افزود: قرار نیست نظارت‌ها قضایی باشد و با تعامل انجام می‌شود، خوشبختانه تا به امروز هم که تذاکراتی به هیأت‌های مذهبی و ایستگاه‌های صلواتی داده شده، رعایت شده است.

احمدی در خصوص شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای روز‌های تاسوعا و عاشورا، گفت: کارگروه عزاداری استان ۲ روز قبل از تاسوعا جلسه برگزار خواهد کرد و دستورالعمل‌ها را در ستاد استانی کرونا مطرح و شیوه‌نامه‌های بهداشتی و نحوه تصمیم‌گیری در خصوص دستجات ابلاغ خواهد شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار