حاجی‌پور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حمایت از ورزشکاران ایرانی که در مقابل رژیم صهیونیستی قرار می‌گیرند، در برنامه‌های سجادی قرار دارد

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس درباره محتوای نشست نمایندگان این کمیسیون با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان دولت سیزدهم توضیح داد.

رضا حاجی پور سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره محتوای نشست این کمیسیون با سجادی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان دولت سیزدهم گفت: یکی از برنامه‌های سجادی حمایت از ورزشکارانی است که در میادین بین‌المللی، جهانی، المپیک و آسیایی در مقابل رژیم صهیونیستی قرار گرفتند و وارد مسابقه نشدند. پیش از این تنها آرش میر اسماعیلی در یک دوره از مسابقات مورد حمایت قرار گرفت و دیگر ورزشکاران کشور از این مهم به طور مناسب برخوردار نشدند.

وی ادامه داد: برقراری نظام جدید استعدادیابی در سراسر کشور و تعامل با آموزش و پرورش و مدارس در راستای رشد استعداد‌های ورزشی برنامه دیگر وزیر پیشنهادی ورزش در دولت سیزدهم است.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار کرد: وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان درباره استقرار نظام عدالت شفافیت و تحول گرایی در حوزه ورزش نیز توضیح داد. سجادی اعلام کرد که تمام همتش را برای ساماندهی حدود ۴ هزار مرکز ورزشی نیمه تمام به کار خواهد گرفت.

حاجی پور اضافه کرد: عدالت ورزشی و توزیع امکانات در کشور با مبنا قرار دادن آمایش سرزمینی افزایش سطح حمایت از ورزشکاران و قهرمانان و همچنین استخدام معدود ورزشکاران عنوان دار در مسابقات المپیک، جهانی و آسیایی در برنامه وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان بود.

وی گفت: در حوزه جوانان نیز موضوع خانواده‌ها ازدواج مسکن و شغل به بحث و بررسی گذاشته شد و وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان درباره امضای توافقنامه با وزارتخانه‌های اقتصاد و کار برای تسهیل امور جوانان توضیح داد. به علاوه مشارکت جوانان در قالب نهاد‌های مردمی از دیگر برنامه‌های سجادی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار