حسن یزدانی و ۱۸ مازندرانی دیگر در اردوی تیم ملی

۱۹ کشتی گیر مازندرانی برای حضور در مسابقات جهانی نروژ از فردا در اردو حاضر می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان برای حضور در رقابت‌های جهانی نروژ از فردا شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ با حضور۳۲ کشتی گیر در تهران برگزار می‌شود که ۱۹ کشتی گیر مازندرانی هستند.

مهدی ویسی، رحمان عموزاد خلیلی، پیمان نعمتی، امیرمحمد یزدانی، حسن عبادی، کیان محمودجانلو، عرفان الهی، حسن اسماعیل نژاد، محمدصادق فیروزپور، محمد نخودی، حسن یزدانی، امیرحسین فیروزپور، کامران قاسم پور، محمدجواد ابراهیمی، علی شعبانی، مجتبی گلیج، امیرحسین زارع، عباس فروتن و علی اکبرپور ۱۹ کشتی گیر مازندرانی دعوت شده به این اردو هستند.

جویبار با ۶ کشتی گیر، بابل با ۳ کشتی گیر، تنکابن و آمل هر کدام با ۲ کشتی گیر، ساری، بهشهر، گلوگاه، بابلسر، سوادکوه شمالی و کلاردشت نیز هر کدام با یک کشتی گیر سهمی در اردوی تیم ملی کشورمان دارند.

حضور چشمگیر کشتی گیران مازندرانی در این اردو و افتخار آفرینی کشتی گیران این استان در مسابقات المپیک توکیو و مسابقات قهرمانی جوانان جهان در حالی است که سهم مازندران در کادر فنی به خوبی دیده نشده است.

فدراسیون کشتی پژمان درستکار اهل تهران را به عنوان سرمربی تیم بزرگسالان و صادق گودرزی اهل همدان و احسان امینی اهل کرمانشاه را به عنوان مربیان ثابت تیم انتخاب کرده است و علاقه‌مندان به کشتی در مازندران اعتقاد دارند جای مربیان مازندرانی که بسیاری از آن‌ها در رقابت‌های جهانی و المپیک نیز صاحب مدال شده اند و کوله باری از تجربه دارند خالی است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.