نماینده مردم بروجن در مجلس:

‌وزرای دولت سیزدهم باید انقلابی، جهادی و تحول‌آفرین باشند

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیران پیشنهادی دولت در کابینه جدید باید انقلابی، جهادی و تحول‌آفرین باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی با اشاره معرفی وزرای پیشنهادی به مجلس اظهار داشت: وزیران پیشنهادی دولت در کابینه جدید باید انقلابی، جهادی و تحول‌آفرین باشند.

او افزود: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی انتظار دارند که کابینه پیشنهادی دولت جدید به خصوص در تیم اقتصادی و حوزه هماهنگی با بخش‌های دیگر دولت، انسجام داشته باشد.


بیشتر بخوانید


جعفری اضافه کرد: وزیران پیشنهادی در کابینه دولت جدید باید برای کسب رای اعتماد از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی حداقل سه مولفه مهم انقلابی، جهادی و تحول‌آفرینی را داشته باشند.

او به لزوم انقلابی بودن وزیران پیشنهادی کابینه دولت سیزدهم اشاره و تصریح کرد: این افراد ضمن اعتقاد و باور به شعار «ما می‌توانیم»، باید معتقد باشند یک ایرانی می‌تواند از گردنه‌های سخت کنونی عبور و گره‌های اقتصادی را باز کند.

جعفری با اشاره به لزوم روحیه جهادی در بین وزیران پیشنهادی این دولت یادآور شد: این افراد باید اعتقاد و باور به کار جهادی شبانه‌روزی داشته باشند، زیرا در قالب اداری و بروکراسی نمی‌توان کار‌ها را پیش بُرد و آن‌قدر مشکلات داریم که باید شب و روز را غنیمت شمرد و با اراده جهادی فعالیت کرد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع‌طبیعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وزیران پیشنهادی کابینه دولت جدید باید قائل به تحول باشند، زیرا آنچه امروز با وضعیت کنونی مشاهده می‌شود نیاز به تحول دارد.

او گفت: اگر نیرو‌های پیشنهادی برای کابینه دولت سیزدهم قائل به تحول نباشند و اراده ایجاد تحول، کار جهادی و فعالیت انقلابی نداشته باشند، با ایستایی و حرکت آرام نمی‌توان مشکلات کشور را رفع کرد.

جعفری تاکید کرد: امیدوارم این مولفه‌های عمومی مورد نظر نمایندگان مجلس شورای اسلامی در افراد پیشنهادی کابینه دولت جدید باشد و این افراد با این شاخص‌ها بتوانند رای اعتماد را از مجلس یازدهم بگیرند.

او افزود: البته افراد پیشنهادی در کابینه جدید را نمی‌توان با هم و یک‌باره ارزیابی کرد، اما بخشی از این افراد نیرو‌های هستند که فاکتور‌های مورد نظر نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و قابلیت‌های لازم را دارند و این توانایی را در گذشته هم نشان داده‌اند.

جعفری تصریح کرد: برخی از این افراد نیز نیرو‌های جوانی هستند که در عرصه‌های دیگر بوده‌اند و در گذشته هم عملکرد خود را نشان داده‌‎اند.

او اظهار داشت: وزرای پیشنهادی هفته قبل در کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی تخصصی حضور یافتند و پاسخ سؤالات را داده‌اند و در هفته پیش‌رو موافقان و مخالفان صحبت می‌کنند و گزارش کمیسیون‌های تخصصی در صحن خوانده می‌شود.

جعفری گفت: در نهایت، برآیند و جمع‌بندی در خصوص افراد پیشنهادی کابینه جدید دولت، همان چیزی است که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تصمیم‌گیری خواهند کرد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار