همزمان با هفته دولت؛

افتتاح ۷۵۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی، خدماتی و توسعه‌ای در ماکو

فرماندار ماکو گفت: همزمان با هفته دولت ۷۵۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی، خدماتی و توسعه‌ای در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، علی محمدی ایروانلو فرماندار ماکو گفت: امسال در هفته دولت، هشت طرح عمرانی، خدماتی و توسعه‌ای و ۲ طرح عمرانی نیز در این شهرستان با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

محمدی داشت: برق رسانی به روستای " کاروان قران"، مخزن ۷۰۰مترمکعبی روستای " باغچه جوق"، مسکن ایتام، طرح هادی روستای " دیبک" بخش مرکزی، ۳۰واحد مسکن روستایی و محرومین بخش مرکزی و بازرگان، مدرسه سه کلاسه اونلر، تعریض بخشی از خیابان امام، ضلع شمالی کمربندی طرح‌های قابل افتتاح در این شهرستان است.

وی افزود: برای این طرح‌های قابل افتتاح ۶۶۰ میلیارد ریال از اعتبارات استانی شهرستان هزینه شده است.

فرماندار ماکو ادامه داد: ۲طرح نیز در این شهرستان با اعتبار ۹۰میلیارد ریال شامل ساختمانی اداری دامپزشکی و طرح بازار روز میوه کلنگ زنی خواهد شد.

وی همچنین ازعملیاتی شدن مجدد پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهری ماکو خبر داد و گفت: در عملیاتی شدن این پروژه نماینده شهرستان و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو نقش مهم دارند و این پروژه با مشارکت بانک صادرات با اعتبار یک هزار میلیارد ریال در مراحل اداری جهت مناقصه توسط آبفای استان است.

فرماندار ماکو به عملیاتی شدن خط دوم انتقال آب از تصفیه خانه شماره یک به تصفیه خانه شماره ۲ جهت افزایش تولید آب سالم در آینده نزدیک نیز خبر داد و افزود: همچنین تصمیمات و اقدامات خوبی در خصوص توسعه شاخص راه روستایی در این شهرستان صورت گرفته شده است که در صورت اجرایی شدن شاخص آسفالت راه روستایی نیز در این منطقه قابل توجه خواهد شد.

وی به اقدامات حوزه ورزش نیز اشاره کرد و اظهار داشت: با مساعدت و توجه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو نیزعملیات بازسازی و ساماندهی چمن نیز آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.