جانشین انتظامی شهرستان سیروان:

شهیدان رجایی و باهنر توانستند عشق و ایمان را به مردم ارزانی کنند

سرهنگ پوزش با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر توانستند عشق و ایمان را به مردم ارزانی کنند گفت:هفته دولت تجلیل از یک تفکر انقلابی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سرهنگ محمد پوزش ،جانشین انتظامی شهرستان سیروان در دیدار با فرماندار شهرستان سیروان ضمن تبریک آغاز هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت تجلیل از یک تفکر انقلابی است که در عمل و گفتار شهیدان رجایی و باهنر تجلی یافت، تجلیل از ارزش‌هایی است که آن ۲ بزرگوار تا شهادت به آن متعهد بودند، مردانی که مصداق عینی شیفتگان خدمت به ملت بودند.

او افزود: شهیدان رجایی و باهنر از فرصت خدمتگزاری به مردم به شایستگی بهره بردند و همه ما به عنوان خدمتگزاران مردم با تاسی از این ۲ شهید و با الهام از رهنمود‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و پشتوانه عظیم مردمی، با مغتنم شمردن فرصت خدمت، با عزمی راسخ در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کنیم.

جانشین انتظامی شهرستان سیروان ادامه داد: این دو شهید با ویژگی‌های شاخصی، چون ولایت مداری، ساده زیستی، مدیریت انقلابی و... به عنوان معیاری تمام عیار برای سنجش یک دولت انقلابی هستند که از فرصت کوتاه خدمتگزاری به مردم با شایستگی بهره بردند.

سرهنگ پوزش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر رجایی و باهنر و تمام گلگون کفنان مظلوم ترور، هفته دولت را به تمامی دولتمردان خدوم تبریک گفت.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.