آیت الله دری نجف آبادی:

کرونا و معیشت مردم در اولویت دولتمردان قرار گیرد

امام جمعه اراک گفت: مهار کرونا و بهبود وضعیت معیشت مردم در اولویت دولتمردان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  آیت الله دری نجف آبادی امام جمعه اراک و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های نماز جمعه اراک گفت: تسریع واکسیناسیون، مهار کرونا و بهبود معیشت مردم باید به عنوان مهمترین اولویت‌ها در دستور کار دولتمردان قرار بگیرد.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: حرکت و تلاش جهادی مسئولان در کنار توجه به ارزش‌های انقلاب، شهدا، امام راحل و منویات رهبر معظم انقلاب و تلاش برای خدا و خدمت به مردم چراغ فروزان برای رسیدن به افق‌های مسیر خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه اراک گفت: توجه به بخش تولید، حل مشکلات واحد‌های تولیدی و بکار گیری ظرفیت صد درصدی تولید و اشتغال در واحد‌های تولیدی و صنایع کوچک و بزرگ برای رسیدن به رشد اقتصادی و حل مشکل بیکاری راهگشاست.

او به تحولات اخیر در افغانستان هم اشاره کرد و گفت: توجه به امنیت مردم افغانستان و افزایش امنیت منطقه در کنار توجه به خواست همه گروه‌ها و جریانات سیاسی و مردم برای رسیدن این کشور به آرامش ضروری است.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه توسل به امام حسین علیه السلام و گسترش فرهنگ عاشورا را کشتی نجات و راه رسیدن به سعادت و کمال دانست و گفت: کربلا درس ایستادگی در برابر کفر و شهادت در راه خدا رمز پیروزی و جاودانگی است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.