هوادار برای من چالش جدید بود/ دوست داشتم به شکل قرضی از تراکتور جدا شوم

مهاجم سابق تراکتور گفت: دوست داشتم به شکل قرضی از این تیم جدا شود، ولی در باشگاه اذیتم کردند و اجازه این نوع انتقال را به من ندادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،مهدی ببری مهاجم جوان و تبریزی تیم فوتبال هوادار تهران در خصوص حضورش در این تیم گفت: من از بچگی در تراکتور حضور داشتم و حضور در تیم هوادار برایم یک چالش و تجربه جدید بود. خداراشکر در این تیم وضعیت خوبی دارم.

اوافزود: ما فصل خیلی سختی داشتیم. البته من در نیم‌فصل به تیم هوادار اضافه شدم و خداراشکر می‌کنم که توانستیم به لیگ برتر صعود کنیم. معتقدم امسال کاری به مراتب دشوارتر داریم و باید زیاد تلاش کنیم.

اودر مورد وضعیت خود برای فصل آینده گفت: من یک سال دیگر با تیم هوادار قرارداد دارم. امیدوارم در فصل آینده نیز عملکرد خوبی داشته باشم و بتوانم به تیمم کمک کنم.

مهاجم سابق تراکتور در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهادی از سایر تیم‌ها دارد یا خیر، عنوان کرد: بله، پیشنهاد دارم، ولی فعلا چیزی مشخص نیست. دوست دارم اینجا {هوادار} بمانم، چون کادر فنی و بازیکنای خوبی داریم و معتقدم می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم، ولی همانطور که گفتم هنوز هیچ چیزی معلوم نیست. آدم از فردا خود خبری ندارد!

ببری با بیان اینکه دوست دارد در تیم شهرش بازی کند، افزود: البته من می‌خواهم دوباره در لیگ یک بازی کنم تا کامل پخته بشم. خیلی دوست دارم به ماشین‌سازی بیایم، ولی فعلا وضعیت این تیم هم مشخص نیست.

اودر مورد جدایی‌اش از این تیم خاطرنشان کرد: در تراکتور به من بازی نمی‌رسید به همین بخاطر نیاز داشتم تا جایی بروم که بتوانم بازی کرده و پخته‌تر شوم. من نتوانستم به تیم محبوبم کمک کنم، ولی امیدوارم که به تیم‌های شهرم برگشته و بتوانم به آن‌ها کمک کنم.

اوافزود: من برای جدایی‌ام از تراکتور دلیل داشتم. اینکه می‌خواستم بازی کنم و با کسب تجربه برگردم، لیکن خودم دوست داشتم این انتقال به صورت قرضی انجام شود، ولی چند نفر در باشگاه مرا اذیت کردند و مانع از این کار شدند. در تراکتور با بازیکنان جوان طوری رفتار می‌کردند که انگار آدم نبودیم.

مهاجم سابق تراکتور تأکید کرد: من از بچگی در تراکتور بزرگ شد و دوست داشتم در این تیم بمانم و بازی کنم که متاسفانه نشد. با این حال، تلاشم را چندین برابر خواهم کرد تا دوباره روزی به این تیم برگردم، اما اینبار با قدرت بازخواهم گشت.

ببری در خاتمه ابراز داشت: خوشحالم که چند بازیکن جوان و بومی‌در ترکیب تراکتور حضور دارند و بازی می‌کنند. این بازیکنان باید مدیون رسول خطیبی باشند. قبل از خطیبی هیچ کسی به بازیکنان جوان اعتماد نمی‌کرد و اهمیتی نمی‌داد. آن‌ها فقط یار تمرینی بودند و بعضی وقت‌ها در حد پنج یا شش دقیقه بازی می‌کردند. به نظرم تا کسی بازی نکند نمی‌تواند اعتماد به نفس لازم را کسب کند.

انتهای پیام/

منبع آناج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار