مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان مطرح کرد؛

بهره برداری از طرح های آبرسانی به ۵ روستای مجتمع زاغج

جزءقاسمی گفت:به مناسبت هفته دولت ۵ پروژه آبرسانی مجتمع زاغج خدابنده با اعتباری بالغ بر ۱۰۷ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، جزءقاسمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: عملیات اجرایی احداث شبکه توزیع به طول ۳۳ کیلومتر، خط انتقال به طول ۱۲ کیلومتر و احداث ۵ باب مخزن در مجموع به ظرفیت هزار و ۶۰۰ مترمکعب از فعالیت‌های انجام شده در این ۵ پروژه آبرسانی بوده است.

او افزود: با بهره برداری از طرح‌های آبرسانی فوق، روستا‌های استرود و سقرچین تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب استان زنجان قرار گرفت و روستا‌های حی، کهلا و زاغج نیز از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره‌مند شدند.

جزءقاسمی ادامه داد: در این پروژه‌ها  هزار و ۵۱۷ مشترک از خدمات شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با جمعیتی بالغ بر ۶ هزار نفر بهره مند می‌شوند.

او گفت: همزمان با ششمین روز از هفته دولت، با حضور استاندار، مدیرعامل، فرماندار و امام جمعه قیدار و هیئت همراه، طرح پروژه آبرسانی روستای استرود خدابنده به صورت نمادین از روستا‌های مجتمع زاغج به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: با لوله گذاری خطوط انتقال و شبکه توزیع آب شرب به متراژ ۱۴ کیلومتر، احداث مخزن ذخیره آب شرب ۳۰۰مترمکعبی و تقویت ایستگاه پمپاژ روستای استرود تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب قرار گرفت.
جزءقاسمی به تأمین آب روستای استرود از مجتمع آبرسانی زاغج اشاره کرد و گفت: آب ۳ روستای جدید آغوزلو، گل تپه و سرشبار نیز از این مجتمع تأمین و اهالی این روستا‌ها از آب سالم و پایدار در بخش بزینه رود برخوردار خواهند شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.