پشت پرده تاخیر در اعلام نام سرمربی شهر خودرو/ مهاجری با حامی مالی می‌آید

مدیران باشگاه شهر خودرو هنوز برای انتخاب سرمربی جدید تیم خود به جمع بندی نهایی نرسیده‌اند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که اکثر تیم‌ها در حال جذب بازیکن در فصل نقل و انتقالات هستند، اما هنوز سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو  برای فصل بعد لیگ برتر فوتبال مشخص نشده است.  

فرهاد حمیداوی  مدتی پیش دوباره مالکیت باشگاه شهر خودرو را به طور رسمی در اختیار گرفت و از آن زمان قرار بود که وضعیت سرمربی این تیم مشهدی مشخص شود، اما مدیران شهر خودرو امروز و فردا می‌کنند و به جمع بندی نهایی برای معرفی سرمربی جدید نرسیدند.  

در حالی که مدیران باشگاه شهر خودرو اعلام کردند که مهدی رحمتی اولویت اول سرمربیگری تیمشان است، اما با توجه به اتفاقات رخ داده و  اظهارات رحمتی علیه مدیران باشگاه به نظر نمی‌رسد که رحمتی فصل آینده هم سرمربی شهر خودرو باشد.  

علاوه بر این، گفته می‌شود شرط سرمربیگری در باشگاه شهر خودرو این است که گزینه مدنظر با خودش حامی مالی بیاورد و همین موضوع باعث شده که حضور برخی از مربیان همانند منصوریان در شهر خودرو منتفی شود.  

ابتدا قرار بود محمدرضا مهاجری به عنوان سرمربی  تیم شهر خودرو معرفی شود، اما با توجه به انتقادات هواداران، مهاجری از بین گزینه‌های مورد نظر باشگاه خارج شد.  

بعد از آن گزینه‌هایی همانند خطیبی و منصوریان برای هدایت تیم شهر خودرو مطرح شدند که خطیبی سرمربی آلومینیوم اراک شد و شنیده می‌شود که منصوریان هم نتوانست خواسته‌های مالی مدیران باشگاه را فراهم کند.   

شنیده می‌شود قرار بوده منصوریان یک حامی مالی ۱۵ میلیارد تومانی را همراه خودش به مشهد بیاورد که این مربی در آخرین صحبت هایش با مدیران این باشگاه تنها ۵ میلیارد تومان را تقبل کرده، اتفاقی که باعث حذف نام او از بین گزینه‌ها شده است.

ماجرا به همین جا ختم نمی‌شود و محمدرضا مهاجری دوباره نام خودش را به عنوان گزینه هدایت شهر خودرو مطرح کرده است. او اعلام کرده که با ارتباطات خوب خود می‌تواند کمک‌های مالی  شهرداری و شورای شهر مشهد را برای  این تیم مشهدی جذب کند.  

شنیده‌ها حاکی از آن است که فرهاد حمیداوی وعده‌های مهاجری را پذیرفته و این احتمال وجود دارد مهاجری امروز به عنوان سرمربی تیم شهر خودرو معرفی شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار