تات: ایران به عنوان یکی از غول‌های فوتبال آسیا به دنبال حضور در جام جهانی است

مربی تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار با تیم ملی سوریه درباره شرایط تیم صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  ماریو تات، مربی تیم ملی فوتبال ایران که در غیاب دراگان اسکوچیچ کروات که به دلیل ابتلا به کرونا در قرنطینه به سر می‌برد، در نشست خبری بازی با سوریه حاضر شد، بیان کرد: اسکوچیچ در ۱۵ روز گذشته روز‌های سختی را سپری کرد و باور داریم که شرایط حضور در کنار زمین را دارد. اگر به علت بیماری در این بازی غایب باشد، در طول بازی با او در تماس خواهیم بود. قطعا او بازی را نگاه می‌کند و می‌تواند به ما راهنمایی دهد.

او افزود: از طرفی دیگر به عنوان دستیار اول او تمام کار‌ها را انجام می دهم. ۲۲ سال تجربه سرمربیگری دارم و قطعا مکالمات ما طول نمی‌کشند.


بیشتر بخوانید


تات در ادامه خاطرنشان کرد: فردا بازی مهمی داریم. برای این برهه سخت باید بجنگیم و به جام جهانی برویم. ۱۰ بازی داریم و باید بهترین نتیجه‌ها را بگیریم. همه چیز خوب است، اما چند مصدومیت داریم که آن هم کار ما را سخت نمی‌کند.

این مربی ادامه داد: همان طور که گفتم باید بازی فردا را ببریم و هر وقت باید وجود داشته باشد، کار سخت‌تر می‌شود. تیم ملی بسیار باکیفیت و با تجربه است و همان طور که در شرایط سخت بحرین نشان دادیم، توانستیم نتایج خوبی بگیریم. همه تیم‌ها برای کسب بهترین نتایج تلاش می‌کنند. ایران به عنوان یکی از غول‌های آسیا به دنبال حضور در جام جهانی است و برای رسیدن به این هدف به دنبال امتیاز همه بازی‌ها هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۱۰ شهريور ۱۴۰۰
غول اسیا :))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۷ ۱۰ شهريور ۱۴۰۰
علت پخش تلویزیونی نشدن بازی های تیم ملی والیبال نوجوانان به میزبانی کشورمان از شبکه سه سراسری چیست؟ فوتبال باشگاهی کشورهای اروپایی اما چقدر ارزشمندتر است که مرتب از سیمای ملی(شبکه3)پخش می گردد؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۱۰ شهريور ۱۴۰۰
نمردیم و معنی غول رو‌هم فهمیدیم.پول مفت میریزن ب این فوتبال مسخره
حیف پولای زبون بسته نکرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۱۰ شهريور ۱۴۰۰
فکر کردم بانک تات کلاه بردارای نجومی خور که خون مردمو میمکند بانک اینده ایرانمال
آخرین اخبار