محروس: در گروه سختی قرار داریم/ تیم ملی فوتبال ایران قدرتمند است

سرمربی تیم ملی فوتبال سوریه پیش از دیدار با تیم ملی ایران مسائلی را خاطرنشان کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نزار محروس، سرمربی تیم ملی فوتبال سوریه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ایران در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: بازی نخست است و دیدار اول همیشه سختی خودش را دارد. در گروه سختی قرار داریم و  به دلیل لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی شرایطمان سخت است و در سفر به ایران و قطر دچار سختی شدیم.

او افزود: بازیکنان تاثیرگذاری داریم که مصدوم هستند، اما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در دیدار اول نتیجه خوبی کسب کنیم. تیم ملی ایران قدرتمند است و بازیکنان توانمندی در ترکیب خود دارد. برای این مسابقه آماده هستیم، اما دوران کوتاهی برای آماده‌سازی داشتیم.


بیشتر بخوانید


محروس ادامه داد: در قطر یک اردوی فشرده برگزار کردیم، اما با این وجود تمام تلاش خود را می‌کنیم تا نتیجه خوبی به دست آوریم.

سرمربی تیم ملی سوریه در پایان گفت: درست است عمر السومه بازیکن بزرگ و مهمی برای ما است، اما در مقابل تیم ملی ایران هم سردار آزمون را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. مصدومیت و محرومیت جزئی از فوتبال است، اما بازیکنان جایگزین داریم که می‌توانیم جای السومه را با آن‌ها در ترکیب سوریه پر کنیم.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار