دختربچه ای که مادرش را از تنگی نفس نجات داد

یک دختر بچه ۷ ساله جان مادرش را که هنگام رانندگی دچار حمله آسم شده بود نجات داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از اخبارالیوم؛ دختر بچه ای جان مادرش را پس از حمله حاد آسم هنگام رانندگی نجات داد. کاترین هولیفیلد، مادر جوان و دخترش ایسلا در ۱۲ آگوست در حال رانندگی با خودروی تویوتا یاریس در خیابان بودند که ناگهان کاترین که مبتلا به آسم بود دچار مشکل حاد تنفسی شد.

کاترین با عجله ماشین خود را در کناری متوقف کرد و بلافاصله با اورژانس تماس گرفت اما به دلیل وضعیت بد تنفسی که داشت نتوانست با پاسخگوی اورژانس صحبت کند در همین هنگام دختر 7 ساله‌اش ایسلا تلفن را برداشت و توانست اورژانس را به محل توقفشان راهنمایی کند.

پاسخگوی اورژانس می‌گوید: راهنمایی ایسلا بسیار خوب و مفید بود، او بسیار نگران حال مادرش بود و بی قراری می‌کرد بنابراین من تلاش کردم که او را آرام کنم.

/

سرانجام امدادگران توانستند به موقع به محل حادثه برسند و مادر این کودک را به بیمارستانی در کامبروان منتقل کنند. کاترین پس از بهبودی حالشT عصر همان روز از بیمارستان مرخص شد. هریت توماس پزشک او درباره کودک 7 ساله‌ای که به مادرش کمک کرده بود می گوید: ایسلا بسیار شیرین و زیبا بود و تمام مدت با نگرانی زیاد دست مادرش را گرفته بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: نجات جان ، مادر ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۸ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
خدارحمتش کنه الفاتحه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۱۲ شهريور ۱۴۰۰
احسنت به این دختر بچه هفت ساله که جان مادرش را از مرگ حتمی نجات داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۱۲ شهريور ۱۴۰۰
خدا حفظش کنه دخترا همشون مهربونن
France
ناشناس
۱۲:۳۳ ۱۲ شهريور ۱۴۰۰
احسنت به كشورشون ما اينجا زنگ ميزنيم گوشي رو رومون قطع ميكنن فكر ميكنن مزاحميم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۱۲ شهريور ۱۴۰۰
نمیدونم کدوم کشور رو گفتید فرانسه یا ایران ولی تو ایران که اتفاقا خیلی خوب هم جواب نیدن و آدمو ب ارامش دعوت میکنن....من چندین بار تالا تماس گرفتم