بیل: فوتبال از همه چیز مهم‌تر نیست/ برابر توهین‌های نژادپرستانه متحد می‌شویم

بازیکن تیم ملی فوتبال ولز به انتقاد از توهین‌های نژادپرستانه پرداخت و اعلام کرد بازیکنان تیم ملی ولز در برابر چنین توهین‌هایی متحد می‌شوند.

به  گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در جریان بازی تیم‌های ملی فوتبال انگلیس و مجارستان در بوداپست، جود بلینگهام و رحیم استرلینگ هدف توهین‌های نژادپرستانه هواداران مجارستانی قرار گرفتند.  

گرت بیل، کاپیتان تیم ملی ولز ضمن انتقاد از نژادپرستی اعلام کرد در صورتی که چنین اتفاقی برای بازیکنان تیم ملی کشورش رخ دهد، بازیکنان این تیم آماده‌اند تا زمین را ترک کنند.  

بیل در این باره اظهار داشت: اگر برای هر کدام از بازیکنان تیم ما این اتفاق بیفتد و آن‌ها بخواهند زمین را ترک کنند، من از آن‌ها حمایت می‌کنم.  فوتبال مهم است، اما این مسائل از فوتبال مهم‌تر هستند؛ بنابراین اگر برای هر کدام از ما چنین اتفاقی بیفتد و ما احساس کنیم که به درستی از ما حمایت نمی‌شود، زمین را ترک می‌کنیم.


بیشتر بخوانید


کاپیتان تیم ملی ولز در ادامه گفت: ما به عنوان یک تیم هنوز درباره تصمیم احتمالی در برخورد با چنین شرایطی صحبت نکرده ایم، اما اگر به ما توهین نژادپرستانه شود، این بحث را خواهیم داشت و همه درباره تصمیمی که گرفته می‌شود توافق خواهیم کرد، زیرا یک تیم هستیم و اگر به کسی توهین شود، تصمیم درست را می‌گیریم.  

انتهای پیام/ 

برچسب ها: گرت بیل ، دنیای ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.