وزیر اسبق اردنی: مرز‌های عربی به روی قهرمان جلبوع باز شود

وزیر اطلاع رسانی اسبق اردن گشودن مرز‌های کشور‌های عربی را به روی اسرایی که در عملیات جلبوع از زندان رژیم صهیونیستی گریختند، خواستار شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری قدس،  پرس طاهر العدوان، وزیر اطلاع رسانی اسبق اردن در توئیتی نوشت: اسرای قهرمانی که آزادی خود را از زندان رژیم صهیونیستی به دست آوردند، توجه همگان را به رنج و بدبختی هزاران اسیر فلسطینی جلب کردند که گناهشان مطالبه آزادی برای میهن و مردمشان از فجیعترین اشغالگری دوران معاصر است. من درخواست می‌کنم مرز‌های کشور‌های عربی که احتمالا آن‌ها واردشان خواهند شد، به روی (این اسرا) باز شود.

وی افزود: "امیدوارم آزادگان فلسطین، آن‌ها را به دور از چشم دشمن و جاسوسان و مزدورانش، در آغوش بکشند".

رسانه‌های عبری دیروز (دوشنبه)، اعلام کردند که ۶ فلسطینی موفق شدند با کندن تونل از زندان جلبوع واقع در شمال اراضی اشغالی فرار کنند.

ظاهرا این ۶ نفر نیمه شب به وقت محلی از زندان خارج شده و تونل حفر شده امروز صبح مشاهده شده است. پلیس رژیم صهیونیستی پس از این اقدام به حالت آماده باش در آمده است.

پس از انتشار خبر فرار اسرای فلسطینی، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد عملیات فرار اسرای فلسطینی از زندان جلبوع بسیار دقیق طراحی شده بود. عومر بارلیف ضمن اعلام این مطلب افزود احتمال می‌رود این افراد از خارج زندان نیز کمک‌هایی دریافت کرده باشند.

نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز فرار اسرای فلسطینی را بسیار خطرناک دانست و تاکید کرد «این امر نشان می‌دهد ساختار امنیتی اسرائیل به طور کامل به رسیدگی نیاز دارد».

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار