تل آویو خانواده ۶ اسیر فلسطینی را به مرگ تهدید کرد/ درخواست تعیین وضعیت ۴۰۰ اسیر زندان جلبوع

ارتش رژیم صهیونیستی خانواده‌های اسیران فلسطینی را به مرگ تهدید کرده و به آن‌ها هشدار داده که باید اطلاعاتی را درباره زندانیان فراری ارائه دهند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، برخی منابع در حماس اعلام کردند پدر و برادر ایهم فؤاد کممجی، اسیر فلسطینی عضو جنبش جهاد اسلامی که روز گذشته همراه با ۵ اسیر دیگر از زندان جلبوع فرار کرد، هم‌اکنون در «کفر دان» شهر جنین ساکن هستند، به دفتر ارتباطات ارتش رژیم صهیونیستی فراخوانده شده اند.

این منابع افزودند: در جلسه‌ای با یکی از افسران ارتش رژیم صهیونیستی این دو شخص تهدید شده اند که اگر ایهم فؤاد کممجی را لو ندهند، کشته خواهند شد.

در این خصوص، سازمان رسیدگی به امور اسرا و آزادگان فلسطینی نیز از محافل بین المللی درخواست کرد تا به وضعیت ۴۰۰ اسیر که از زندان صهیونیستی جلبوع به مکان‌های نامعلوم منتقل شدند، رسیدگی کنند.

سازمان امور اسرا و آزادگان در بیانیه‌ای با ابراز نگرانی درباره مخفی کاری در خصوص اسرای زندان جلبوع و شرایط انتقال آنان، درباره واکنش‌های انتقامجویانه رژیم صهیونیستی از این اسرا برای سرپوش گذاشتن بر شکست مدیریت زندان‌ها و ناکامی کابینه اسرائیل در برابر نقشه فرار و اجرای آن هشدار داد.

سازمان رسیدگی به امور اسرا و آزادگان فلسطینی افزود: مسئولیت کامل حفظ جان ۶ اسیر فلسطینی متوجه تل آویو است چرا که تلاش برای جستجوی این شش اسیر و دستیابی به آن‌ها مبتنی بر اصول مجرمانه روشمند است.

این سازمان در ادامه هشدار داد: چه بسا تعرض به جان این اسرا در صورت یافتن آنها، به انفجار واقعی اوضاع در زندان‌ها و خارج از آن منجر شود.

سازمان اسرا و آزادگان فلسطینی در پایان از نهاد‌های جامعه بین الملل درخواست کرد تا اهمیت این مسئله را به رژیم صهیونیستی و ارتش آن یادآور شوند.

روز گذشته، شش اسیر فلسطینی موفق شدند با حفر تونل از زندان جلبوع در منطقه بیسان در شمال فلسطین اشغالی خارج شوند. این اقدام موجب شد دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی زیر سوال برود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار