فرماندار تگزاس لایحه محدودیت‌های انتخاباتی را تصویب کرد

فرماندار تگزاس لایحه‌ای را امضا کرد که جمهوریخواهان این ایالت پیشتر با ادعای اصلاح انتخابات آمریکا آن را تصویب کرده بودند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ان‌بی‌سی نیوز، «گرگ ابت» فرماندار تگزاس، لایحه‌ای را امضا کرد که ماه‌ها با مناقشات بسیاری میان دو حزب جمهوریخواه و دموکرات آمریکا برای ارائه محدودیت‌هایی در انتخابات مواجه بود.

این مقام ارشد تگزاس پس از امضای این لایحه گفت: « اکنون یکپارچگی در انتخابات ایالت تگزاس تضمین می‌شود.»

او و دیگر قانونگذاران ایالت تگزاس معتقدند این لایحه با افزایش ساعات در نظر گرفته شده به عنوان ساعات اولیه رای‌گیری، انجام انتخابات را آسان‌تر می‌کند.

پیش از این منابع خبری اعلام کردند که قانونگذاران جمهوریخواه از مجلس نمایندگان آمریکا در تگزاس لایحه‌ای برای ایجاد محدودیت در روند انتخابات این ایالت را تصویب کردند که دموکرات‌ها مخالف آن بودند.

حدود یک ماه و نیم پیش، نمایندگان دموکرات از تگزاس سفری به واشنگتن داشتند تا از تصویب این لایحه جلوگیری کنند. در آن زمان جمهوریخواهان نمایندگان دموکرات را تهدید به بازداشت کردند و این باعث شد تا ۳ نفر از آن‌ها با بیان آنکه نتوانستند مخالفت خود را با این لایحه ابراز کنند، به تگزاس بازگردند.

بسیاری از جمهوری خواهان آمریکا معتقدند نظام رای‌گیری در ایالت‌ها باید اصلاح شود؛ چرا که در برخی مناطق رای گیری‌های غیرحضوری و الکترونیکی به گونه‌ای است که امکان تقلب‌های گسترده در آن بسیار بالاست. ادعایی که هر بار دموکرات‌ها به اشکال مختلف با آن مخالفت کردند و تا به امروز اجازه تصویب این طرح را در مجلس نداده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار