آغاز شور عاطفه‌ها در استان کرمان

پویش ملی شور عاطفه‌ها باهدف کمک به تأمین مایحتاج دانش‌آموزان نیازمند از امروز ۲۰ شهریور همزمان با سراسر کشور در استان کرمان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یحیی صادقی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان هدف از برگزاری پویش ملی شور عاطفه‌ها را کمک به تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند اعلام کرد و گفت: با توجه به شیوع کرونا و تغییرات نظام آموزشی، ارائه ملزومات و تجهیزات آموزش غیرحضوری دانش‌آموزان از جمله گوشی و تبلت هوشمند و پرداخت کمک‌هزینه تحصیل، در اولویت این طرح قرارگرفته است.

او بیان کرد: به‌منظور رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا، همچون پارسال پایگاه‌های کمیته امداد در سطح شهر‌ها مستقر نخواهد شد و جذب کمک‌های مردمی در شور عاطفه‌ها از روش‌های غیرحضوری انجام می‌شود.

صادقی تصریح کرد: خیران نیک‌اندیش و هم استانی‌های نیکوکار می‌توانند با واریز کمک‌های نقدی خود از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۴*۸۸۷۷* و شماره کارت مجازی ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۶۴۸۷۹ بانک تجارت در پویش ملی شور عاطفه‌ها مشارکت کنند.

او  افزود: سایت کمیته امداد به آدرس emdad.ir و دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان کرمان نیز آماده دریافت کمک‌های خیران و مردم نیک‌اندیش است.

صادقی با بیان اینکه پویش شور عاطفه‌ها امسال با شعار «با هم مشق محبت بنویسیم» با همکاری کمیته امداد، صداوسیما، آموزش‌وپرورش، بسیج و همچنین مشارکت فعال مراکز نیکوکاری از روز امروز شنبه ۲۰ شهریورماه آغاز شده است و تا ۱۱ مهرماه ادامه دارد.

او تصریح کرد: روز‌های چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه به تاریخ ۲۴، ۲۵ و ۲۶ شهریورماه به‌صورت ویژه برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی تعیین‌شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار