حسین عبدالغنی: به دنبال قهرمانی هستیم و هیچ بهانه‌ای نمی‌آوریم

ستاره سابق تیم ملی عربستان و مدیر اجرایی النصر گفت که هدف آن‌ها قهرمانی است و غیبت بازیکنان این تیم برابر تراکتور نیز بهانه‌ای برای پیروز نشدن نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین عبدالغنی، بازیکن سابق تیم ملی عربستان و مدیر اجرایی باشگاه النصر بیان کرد: هر تیمی به دنبال قهرمانی است و ما هیچ بهانه‌ای نداریم. ما آمادگی کاملی داریم تا این مسابقه را انجام دهیم و به خواست خدا راهی مرحله یک چهارم نهایی شویم.

او افزود: این یک مسابقه فوتبال است که در ۹۰ دقیقه انجام می‌شود و مهمترین چیز در آن پیروزی و صعود به دور بعد است. این چیزی است که ما برای رسیدن به آن باید هر کاری که می‌توانیم را انجام دهیم.


بیشتر بخوانید


عبدالغنی ادامه داد: عبدالرزاق حمدالله یکی از ستاره‌های بزرگ و گلزن برجسته‌ای است و همان طور که همه می‌دانند، غیبت یک گلزن مهم در زمان کنونی سخت است. مطمئن هستم حضور او در ترکیب تیم مهم است و غیبت او در مسابقه تاثیرگذار خواهد بود، اما مطمئن هستم که دیگر بازیکنان بهترین‌های خودشان را در زمین مسابقه به اجرا خواهند گذاشت.

او در پایان گفت: تالیسکا برای مسابقه آماده شده است و ما به همه بازیکنان تیممان اعتماد داریم و این دیدار دشوار ممکن است شاهد تولد یک ستاره جدید باشد. همه مسابقات برای ما در این فصل یک هدف برای قهرمانی هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار