درآمد‌های مصوب آذربایجان غربی در سال جاری؛ ۲۴۰۰ میلیارد تومان

میزان مصوب درآمد‌های آذربایجان غربی با ۱۵ درصد رشد، در سال جاری به ۲۴۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، داود غفار پور نماینده وزیر و مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان در نشستی با اصحاب رسانه با اشاره به سطح وصول درامد‌های استان در سال گذشته گفت: میزان مصوب درامد‌های استان در سال گذشته ۱۶۲۷ میلیارد تومان بود که این رقم با ۱۵ درصد رشد نسبت به سال گذشته به عدد ۲۴۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

غفار پور همچنین ادامه داد: با مساعدت دستگاه قضایی مقرر شد سه شعبه ویژه با هدف رسیدگی به پروند‌های مالیاتی در نقاط مختلف استان افتتاح شود تا بهتر و سریع‌تر به وضعیت پرونده‌های مالیاتی رسیدگی شود.

وی در ادامه افزود: در حوزه جذب اعتبارات نیز خوشبختانه در سال‌های گذشته اعتبارات اسناد خزانه در استان با افزایش قابل توجهی روبرو بوده است که این رقم در سال گذشته بالغ بر ۴۷۹ میلیارد تومان بود.

غفار پور همچنین گفت: از این رقم بالغ بر ۴۶۰ میلیارد تومان تا به امروز جذب شده است و امیدواریم بتوانیم حداکثر اعتبارات را توسط دستگاه‌های اجرایی جذب بکنیم.

مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان با اشاره به اقدامات مرکز خدمات سرمایه گذاری استان نیز بیان کرد: در راستای اقدامات این مرکز ۲۱ دستگاه اجرایی شناسایی شده است که همه این دستگاه‌ها موظف به همکاری با مرکز خدمات سرمایه گذاری هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.