کریمی: النصر نقاط ضعف زیادی دارد/ با شکست مربی برزیلی قهرمان آسیا شدم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز در خصوص شرایط این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فیروز کریمی، سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز در خصوص شرایط این تیم  پیش از بازی مقابل النصر عربستان اظهار کرد: در حال حاضر شرایط نسبتا مناسبی داریم. تمرینات تیم مقداری دیر شروع شد و تعدادی از بازیکنان از تیم جدا شده اند. با وجود مصدومیت قادری و محرومیت عباس‌زاده کار ما بسیار سخت است. آنالیز تیم حریف و بررسی نقاط قوت و ضعف حریف توسط رسول خطیبی به دست ما رسید و از این نکات در بازی روز سه‌شنبه مقابل النصر استفاده خواهیم کرد. به نظر من تیم حریف نقاط ضعف زیادی دارد و ما می‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم.

او ادامه داد: مشکل تیم ما، مشکل استقلال است. تیم ناهماهنگ و هنوز برنامه بدن سازی کامل انجام نشده است. تیم حریف مانند الهلال، از کوران مسابقات می‌آید. هم اردوی مناسبی داشته و هم به خوبی تقویت شده است. تنها شانسی که آورده ایم، این است که از فصل قبل روی بازیکنان ما کار شده است و سعی کردیم آن‌ها را روی دور بیندازیم تا بتوانیم در چنین مسابقاتی از آن‌ها استفاده کنیم. ما ۱۰ بازیکن اصلی خود به جز اخباری در دور گروهی را از دست داده ایم. تیم تراکتور در فصل نقل و انتقالات  نتوانست بازیکنی را جذب کند، اما شرایطی که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به ما تحمیل کرده است باعث شد تا شرایط برابری نسبت به حریفان داشته باشیم. این شرایط حتی باعث شد تا نتوانیم تیم خود را جمع کنیم. هم ما، هم استقلال و هم پرسپولیس در شرایط نابرابری با حریف‌های آسیایی هستیم. فدراسیون باید شرایطی را پیاده کند که بتوانیم با رقبایی که تا دندان مسلح هستند، بجنگیم.  باید با تقویم فیفا و AFC هماهنگ شویم تا بتوانیم با امثال النصر و الهلال رقابت کنیم.

سرمربی تراکتور در خصوص سابقه تقابل با مربیان برزیلی گفت: من در مصاف با یک مربی برزیلی، توانستم الشباب عربستان را شکست دهم و با تیم پاس تهران قهرمان جام باشگاه های آسیا شوم. ما تلاش خود را می‌کنیم، اگرچه حریف ساده‌ ای را در پیش نداریم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار