مدیر کل بهزیستی استان قم عنوان کرد:

اهمیت نقش مشاوره در کنترل آسیب‌ها و ارتقاء سلامت روان در جامعه

پهلوانی ستوده با تاکید بر اهمیت نقش مشاوره در کنترل آسیب‌ها و ارتقاء سلامت روان جامعه خواستار توجه بیش از پیش به امر مشاوره شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مهدی پهلوانی ستوده مدیر کل بهزیستی استان قم پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه هم اندیشی مسئولین فنی و مدیران مراکز مشاوره و خدمات روان شناختی استان قم که تحت نظارت بهزیستی استان قرار دارند، بر نقش مشاوره در سلامت روان افراد جامعه تاکید کرد و گفت: مشاورین و مراکز مشاوره مخصوصاً در ایام پر استرس شیوع کرونا، نقش مؤثری در ارتقا سلامت روان افراد و جامعه ایفا کردند.

پهلوانی ستوده با اشاره به نقش مشاورین در آرامش بخشی به جامعه و تأمین سلامت روانی مردم در کنار سلامت جسمانی، افزود: در حال حاضر ۲۳ مرکز مشاوره (یک مرکز تلفنی ۱۴۸۰ و ۲۲ مرکز حضوری) در استان قم با مجوز و تحت نظارت بهزیستی فعالیت دارند.

مدیر کل بهزیستی استان قم با تاکید بر اینکه مراکز مشاوره در استان قم در شش ماهه اول امسال پاسخگوی ۱۳ هزار و ۲۴۷ تماس تلفنی و ۷ هزار و ۹۳۳ مراجعه حضوری جهت اخذ خدمات مشاوره‌ای بوده‌اند، ادامه داد: نقش مشاوره در تمام ایام زندگی فرد نمایان است و افراد به راحتی می‌توانند تعارضات و مشکلات خود را با آن‌ها در میان بگذارند تا راه حل آن را دریافت کنند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: بهزیستی ، سلامت روان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار