سمن‌ها مطالبات خود را هدفمند و هوشمندانه پیگیری کنند

ایجاد شبکه های تخصصی سمن ها تنها راه تاثیرگذاری و تحول آفرینی سازمان های مردم نهاد در عرصه های مختلف است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فریبرز نجفی‌مهر مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه روز پنجشنبه در جلسه هیات اندیشه ورز سازمان های مردم نهاد استان که به مناسبت بیست و یکمین سالگرد فعالیت جمعیت افرای سبز در محل دفتر این انجمن تشکیل شده بود، گفت: از اعضای سازمان های مردم نهاد استان خواست با ایجاد شبکه‌های تخصصی، مطالبات خود را هدفمند و هوشمندانه پیگیری کنند.

وی ادامه داد: یکی از اشکالات حوزه سمن ها ، عدم همسویی و همراهی تشکل ها براساس نوع فعالیت آنها و شبکه ای نبودن کارکردشان است که همین تک روی ها و جزیره ای بودن و عدم هم افزاییِ سازمان های مردم نهاد باعث شده مطالبات این نهادها به صورت هدفمند پیگیری نشود.

نجفی‌مهر افزود: برای ایجاد انسجام ، کیفیت بخشی فعالیت ها و ایجاد وحدت رویه برای به ثمر رسیدن اهدافِ خیرخواهانه سمن ها، راهی جز تشکیل شبکه های تخصصی نداریم و اعضای هیات اندیشه ورز سمن های استان که هر یک از حوزه تخصصی خاصی هستند برای تحقق این اتفاق خوب می توانند یاری دهنده موثری باشند و در تشکیل شبکه ها نقش مهمی ایفا کنند.

در پایان این نشست ، از تلاش های سمن های استان در حوزه های گوناگون به ویژه خدمات آنها به مردم آسیب دیده از کرونا، تقدیر شد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.