ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس سمنان تابع رنگ بندی کرونایی

استاندار سمنان گفت: ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس متناسب با رنگ بندی شهر ها و رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در این استان گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس متناسب با رنگ بندی شهر ها و رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می‌شود.

علیرضا آشناگر از تشکیل ۵ کارگروه دفاع مقدس برای تدوین ویژه برنامه های این هفته خبر داد و گفت: شاخص‌ سازی شهدا و مجاهدان عرصه دفاع و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به ویژه در نسل جوان از الویت این کارگروه هاست.

وی هم چنین از ابلاغ مصوبه ای با مضمون رعایت کامل شیوه نامه ها به فرمانداران خبر داد و گفت: برنامه های هفته دفاع مقدس با رعایت فاصله اجتماعی در محیط باز برگزار می شود و در صورت برگزاری در محیط بسته، افراد حاضر ، از تعداد کمتری باید برخوردار باشند.

سرهنگ سلامی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هم گفت: ۱۴ کارگروه استانی با ۵ هزار فعالیت برای این هفته تبیین شده است.

سرهنگ سلامی افزود: برگزاری یادواره شهدا، رونمایی از اثار مختلف فرهنگی، محافل خاطره گویی، روایت گری، رونمایی از کتاب‌های صوتی از جمله برنامه‌های این هفته است.

به گفته مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس با افتتاح نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس و اربعین. در پارک موزه دفاع مقدس آغاز می‌شود.

به گفته وی، ایین تجلیل از ۳ هزار رزمنده دوران دفاع مقدس استان سمنان از دیگر ویژه برنامه های این هفته در استان سمنان است.

انتهای پیام /گ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.