مطهری: لفظ انتقام زیبا نیست، اما تلاش می کنیم الهلال را شکست بدهیم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره تقابل سرخپوشان با الهلال عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

حمید مطهری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس در گفت وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و تقابل با الهلال عربستان بیان کرد: من قبل از قرعه کشی هم گفتم که باید با صلابت کار کنیم که برای ما مهم نباشد در این مرحله با چه تیمی رقابت می‌کنیم.

او افزود: تیم پرسپولیس قدرت اول آسیا و از لحاظ ساختار و امکانات جنگ نابرابر است. ما همیشه سعی کردیم ذهن برنده داشته باشیم، اما مطمئن هستم مقابل الهلال نیز با تمام توان بازی می‌کنیم.

مطهری ادامه داد: نهایت تلاشمان را می‌کنیم و بازیکنان نیز با تعهد کامل کار خود را انجام می‌دهند. الهلال باید به فکر این باشد که مقابل چه تیمی بازی می‌کند؛ برای ما تفاوتی ندارد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: الهلال تیم تاکتیک محوری نیست و بازیکن محور است. این تیم وابستگی زیادی به ستاره‌های خود و بازیکنان گرانی دارد؛ اما پرسپولیس تاکتیک محور است و تیم فوق‌العاده ای داریم. سعی می‌کنیم بازی فوق العاده خوبی را به نمایش بگذاریم و به پیروزی برسیم.

 مطهری درباره این که آیا این تیم می‌تواند انتقام استقلال را بگیرد یا خیر، گفت: در فوتبال لفظ انتقام زیبا نیست، اما تلاش خود را می‌کنیم و استقلال هم در بازی با الهلال تلاشش را کرد. البته تیم ما هم فوق العاده تلاشش را می‌کند تا به پیروزی برسد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: برنامه کنفدراسیون فوتبال آسیا با ما هماهنگ نیست و این موضوع تیم‌های ایرانی را در شرایط بازی قرار نمی‌دهد. پرسپولیس نیز مقابل استقلال تاجیکستان بازی خودش را به نمایش نگذاشت، اما تلاش می‌کنیم که در یک ماه آینده این مشکل را حل کنیم. در ۲ سالی که آمدیم یک بازی آسیایی در خانه انجام ندادیم و خیلی بدشانس هستیم؛ اما عربستانی‌ها با لابی کردن و امکاناتی که دارند میزبانی را می‌گیرند. تیم‌های ایرانی و جوانان ایرانی نشان داده اند که با غیرت خودشان کار‌های زیادی می‌کنند. ما کارمان در نقل و انتقالات تمام شده است و با توجه به بدهی که داریم، نمی‌توانیم بازیکن خارجی جذب کنیم. توقع ما از فدراسیون این بود به تیم‌هایی که در آسیا هستند کمک کند تا بازیکن خارجی بگیرند، اما این اتفاق رخ نداد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
لطفا زیاد زور نزنید. الهلال پر افتخارترین در آسیاست و شما بی افتخارترین .... خخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۲۷ شهريور ۱۴۰۰
الاستقلال السعودی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
بنده خدا برو دنبال کارت ، استقلالیها احتیاج به لنگی جماعت جهت انتقام نیازی ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
به امید موفقیت .انشاالله
آخرین اخبار