بازداشت ۲ زندانی فراری فلسطینی از سوی رژیم صهیونیستی

رژیم صهیونیستی از بازداشت ۲ فلسطینی دیگر که از زندان این رژیم فرار کرده بودند خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از بازداشت ایهم کممجی و مناضل نفیعات، دو اسیر فلسطینی در محله شرقی در شهر جنین در کرانه باختری رود اردن خبر دادند.

این دو اسیر فلسطینی به همراه چهار نفر دیگر به تازگی از زندان صهیونیستی «جلبوع» فرار کرده بودند.

پیشتر؛ کانال تلگرامی شبکه خبری قدس به نقل از منابع محلی اعلام کرد: شماری از نیرو‌های مقاومت به سمت مرکز ایست بازرسی الجلمه در شمال شرق جنین تیراندازی کردند. از سوی دیگر؛ شبکه تلویزیونی الجزیره به نقل از رادیو صهیونیستی ”کان“ گزارش داد، منابع پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کردند هزینه‌های جستجو از اسرای فلسطینی که از زندان جلبوع فرار کردند بالاترین هزینه در نوع خود در اسرائیل به شمار می‌رود.

این منابع افزودند هزینه جستجو اسرای فراری تا کنون به سی میلیون دلار رسیده است و این رقم پیوسته در حال افزایش است. گفتنی است؛ جلسه دادگاه چهار اسیر دیگر عملیات تونل آزادی که پس از فرار از زندان جلبوع رژیم صهیونیستی دوباره بازداشت شدند، یکشنبه آینده از طریق برنامه (نرم افزار) زوم برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری سما از قدس اشغالی، رسلان محاجنه وکیل مدافع محمود العارضه (یکی از چهار اسیر عملیات تونل آزادی که ۵ روز پس از فرار از زندان جلبوع دوباره بازداشت شد)، گفت: جلسه دادگاه چهار اسیر (تونل آزادی) یکشنبه آینده و به علت شیوع ویروس کرونا از طریق برنامه زوم برگزار می‌شود.

محاجنه افزود: دادگاه چهار جوان فلسطینی پشت در‌های بسته برگزار خواهد شد و به جز وکلای مدافع زندانیان کسی حق حضور در جلسه دادگاه را نخواهد است و این زندانیان از طریق برنامه زوم در دادگاه حضور خواهند داشت.

منهل حایل، فعال سیاسی و عضو جنبش‌های حامیان فلسطین در این باره گفت: تصمیم تل آویو برای برگزاری جلسه دادگاه چهار اسیر (تونل آزادی) از طریق برنامه زوم نشان دهنده پیروزی همبستگی مردمی، فلسطینی‌ها و حامیان آنان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار