اذعان نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی به ناتوانی دستگاه‌های اطلاعاتی این رژیم

نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از گذشت ۱۳ روز از فرار اسرای فلسطینی زندان جلبوع به ناتوانی نظامی و امنیتی این رژیم اعتراف کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اعترافی دیرهنگام بالاخره بعد از گذشت ۱۳ روز از فرار اسرای زندان فوق امنیتی «جلبوع» اذعان کرد موفقیت این اسرا در فرار، نقص جدی در سطوح اطلاعاتی و عملیاتی این رژیم است.

او در ادامه مدعی شد: عملیات بازداشت اسرای فلسطینی یک عملیات مشترک و منسجم میان «شاباک» (سازمان جاسوسی و اطلاعات داخلی این کشور)، پلیس و نظامیان رژیم صهیونیستی بوده است.

در همین حین «بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز مدعی شد هر کدام از گروه‌های مقاومت در غزه و کرانه باختری بخواهند تحرکاتی علیه بازداشت دوباره اسرای فلسطینی نشان دهند نظامیان جنایتکار صهیونیست با آن‌ها با قاطعیت رفتار خواهد کرد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) از بازداشت ایهم کممجی و مناضل نفیعات، دو اسیر فلسطینی در محله شرقی در شهر جنین در کرانه باختری رود اردن خبر دادند. این دو اسیر فلسطینی به همراه چهار نفر دیگر به تازگی از زندان صهیونیستی «جلبوع» فرار کرده بودند.

رژیم صهیونیستی پس از دستگیری ۲ اسیر فلسطینی از بیم پرتاب راکت از طرف غزه، گنبد آهنین خود را در حالت آماده باش قرار داده است.

رسانه‌های فلسطینی روز دوشنبه ۱۵ شهریور به نقل از رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند، شش اسیر فلسطینی موفق به فرار از زندان فوق امنیتی «جلبوع» رژیم صهیونیستی در نزدیکی «بیسان» در شمال فلسطین اشغالی شدند. ۶ اسیر فلسطینی با قاشق توانستند در زندان فوق امنیتی «جلبوع» تونلی حفر کنند و خود را از اسارت نجات دهند. بعد از گذشت چند روز نظامیان صهیونیست توانستند ۴ تن از این اسرا را دوباره بازداشت کنند و به زندان بازگردانند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار