بخش دوم

بزرگترین خائنین دنیای فوتبال + تصاویر

در تاریخ فوتبال بازیکنان بزرگ زیادی بوده‌اند که با پیوستن به رقیب اصلی تیم خود حاشیه ساز شده‌اند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دنیای فوتبال جذابیت‌های فراوانی دارد، جذابیتی که گاهی با عشق و گاهی با تنفر آمیخته می‌شود. نقل و انتقال بازیکنان شاید چندان اتفاق خاص و هیجان انگیزی نباشد، اما گاهی اوقات و بعضی جا به جایی‌ها باعث همان عشق و نفرت می‌شود.

دنیای فوتبال به اندازه کافی حاشیه دارد، اما فصل نقل و انتقالات می‌تواند باعث ایجاد بزرگترین حاشیه‌ها شود، مثل انتقال ستارگان فوتبال به تیم‌های رقیب و یا تیم‌هایی که نفرت تاریخی از هم دارند. این موضوع مثال‌های زیادی دارد و شاید تعداد خیانت کار‌های دنیای فوتبال حالا و به علت موضوعات مالی بیشتر شده باشد، اما باز هم بعضی اتفاق‌ها در دنیای فوتبال هنوز هم باعث ناراحتی‌های زیادی می‌شود.

خیانت کار‌های دوست داشتنی

۱. مت هوملس

ستاره کنونی تیم ملی فوتبال آلمان در رده‌های نوجوانان و جوانان در تیم فوتبال بایرن مونیخ حضور داشت و رسما عضوی از این تیم بود، اما در سال ۲۰۰۸ ابتدا به صورت قرضی و پس از یک سال رسمی و دائمی به رقیب مستقیم بایرن مونیخ، دورتموند آلمان پیوست و تا سال ۲۰۱۶ عضوی از این باشگاه بود.

هوملس در آن سال و پس از به دست آودن قهرمانی‌های مختلف و همچنین کاپیتانی دورتموند در ازای ۳۸ میلیون یورو به بایرن مونیخ پیوست، اتفاقی که برای هواداران دورتموند سخت تراز جدایی ستاره‌ای مانند لواندوفسکی بود.

هوملس که به جابه جایی بین دورتمونو بایرن مونیخ عادت کرده است در سال ۲۰۱۹ و پس از ۳ سال حضور در جمع باوارایی‌ها به دورتموند بازگشت. تا این بار شکل جدیدی به خیانت خود دهد.

مت هوملس در بایرن مونیخ

مت هوملس در دورتموند

۲. زلاتان ابراهیموویچ

ابر ستاره سوئدی دنیای فوتبال چندان اهمیت خاصی به واژه علاقه و حضور در یک باشگاه نمی‌دهد و به همین دلیل هیچ گاه او در یک باشگاه حضور بلند مدتی نداشته است. اما عملکرد این ستاره در این سال‌ها به حدی درخشان بوده است که شاید کمتر هوادای از تیم‌هایی که زلاتان در آن حضور داشته است نسبت به این سوئدی حس بدی داشته باشد.

زلاتان در تیم‌های زیادی بازی کرده است، اما ایتالیا جایی بوده که او در تمام باشگاه‌های بزرگ آن حضور داشته است. زلاتان در اینتر، یوونتوس و همچنین میلان ایتالیا حضور داشته و با وجود اینکه بار‌ها نسبت به تیم کنونی خود میلان ابراز علاقه کرده است، اما احترام تمام تیم‌های بزرگ ایتالیا را با خود همراه کرده است.

زلاتان ابراهیموویچ در میلان

زلاتان ابراهیموویچ در اینتر

۳. کارلوس توز

ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال در ۲۳ سالگی به اروپا آمد و به تیم وستهام انگلیس پیوست. عملکرد درخشان او باعث شد تنها پس از یک سال به جمع شیاطین سرخ بپیوندد و عضوی از تیم فرگوسن بزرگ شود. توز شرایط خوبی در منچستریونایتد داشت، اما به دلیل اختلافاتی که در این باشگاه پیدا کرد پس از ۲ سال به دشمن منچستریونایتد و تیم آبی این شهر منچستر سیتی پیوست.

توز در منجستر سیتی نیز روز‌های خوبی داشت، اما تنها بخشی از این شهر او را دوست داشتند و بخشی دیگر از او تنفر داشتند.

کارلوس توز در منچستریونایتد

کارلوس توز در منچسترسیتی

۴. گابریل باتیستوتا

باتیستوتا یکی از بهترین مهاجمان آرژانتین و تا مدتی نیز بهترین گلزن تاریخ این کشور بود. باتیستوتا بازیکنی بود که شاید در تیم ملی دوران موفقیت آمیز تری نسبت به دوران باشگاهی خود داشت.

بیشتر زمان و افتخار دوران باشگاهی این ستاره در فیورنتینا و رم ایتالیا پیگیری شد، اما حاشیه او در آرژانتین رقم خورد. جایی که باتی گل اسطوره‌ای بعد از حضور در ریورپلاته به دشمن این تیم یعنی بوکاجونیورز پیوست و نام خود را وارد لیست خائنین دنیای فوتبال کرد.

گابریل باتیستوتا ، بوکاجونیور

گابریل باتیستوتا در تیم ملی آرژانتین

۵. رابرت لواندوفسکی

ستاره لهستانی در سال ۲۰۱۰ از یونان به دورتموند آلمان پیوست و تنها پس از یک سال و به دلیل گلزنی‌های پیاپی و نمایشی درخشان در کنار مارکو رویس به مهمترین بازیکن این تیم آلمانی تبدیل شد. استعداد گلزنی این لهستانی باعث شد که او همراه دورتموند و در حضور بایرن مونیخ ۲ بار قهرمان بوندسلیگا شود، اما در سال ۲۰۱۴ و در شرایطی که شاید کسی فکرش را نمی‌کرد به صورت رایگان و آزاد به رقیب دورتموند در آن زمان مدعی بایرن مونیخ پیوست.

لواندوفسکی در حال حاضر یکی از برترین گلزنان تاریخ بایرن مونیخ است و هر سال گل‌ها و رکورد‌های ریادی را برای باوارایی‌ها به ثبت می‌رساند.

لواندوفسکی شاید در تاریخ بایرن مونیخ یکی از محبوب‌ترین‌ها باشد، اما او در دورتموند آلمان هیچ طرفداری ندارد.

لواندوفسکی در دورتموند

لواندوفسکی در بایرن مونیخ

۶. آندره آ پیرلو

یکی از بزرگترین هافبک‌های تاریخ فوتبال ایتالیا و جهان که شاید نتوان از او به عنوان یک بازیکن نفرت داشت، حتی با وجودی که او مانند زلاتان ابراهیموویچ در ۳ تیم بزرگ و مشهور ایتالیا یعنی (اینتر، میلان و یوونتوس) بازی کرده است شاید تمام هواداران این ۳ تیم او را از یاد نبرند و به خوبی از او یاد کنند.

پیرلو سال ۲۰۰۱ و با ۳۵ یلیون یورو از اینتر به میلان پیوست و ۱۰ سال درخشان را در این تیم سپری کرد. اما پس از گذشت این مدت و در سال ۲۰۱۱ وقتی که میلانی‌ها علاقه‌ای به تمدید قرار داد او نداشتند به مشهور‌ترین تیم ایتالیا و رقیب مستقیم میلان، یوونتوس پیوست.

پیرلو در یوونتوس هم درخشان بود و همین موضوع او را یکی از محبوب‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایتالیا بدل کرده است.

پیرلو در میلان

پیرلو در یوونتوس


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۱۶ مهر ۱۴۰۰
چطور ممکنه اسم بزرگترین خائنین فوتبال بیاد ولی چیزی از کله خوکی نوشته نشده باشه؟؟؟
Canada
ناشناس
۰۴:۰۱ ۱۶ مهر ۱۴۰۰
سلام نمیشه باور کرد جهانبخش کجای بازی امشب قرار داشت تنها لژیونر بودن که ملاک نیست سامان قدوس تیم ملی سوعد را قبول نکرد به تیم کشورش پیوستبا توجه به اینکه یک بازیکن کلاسیک هست همیشه روی فرم چه دستی در کار هستکه سامان هنوز یک نود دقیقه بازی نکرد بازیکن اعصاب خراب کنی مثل جهان بخش یا عزت اللهی همیشه بدون آمادگی بازی می‌کنم جهانبخش که رو اعصاب هست امشب یک توپ درست حسابی نتونس ارسال کنه مثل مبتدی ها بازی کرد متاسفانه گویا در تیم ملی دو دستگیر وجود داره قدوس یک بازیکن کامل هست ولی همیشه یک عده ما آماده بازی می‌کنم بنده اسکوویچ را قبول دارم ولی گویا تحت تاثیر فرهنگ پارتی بازی و عدم استفاده از شایسته ها قرار دارد من صد درصد اطمینان میدم که ما باز اسیر توطعه در تیم ملی باشیم مثل بازی با ژاپن در ۲۰۱۸باشیم همان بازیکنانی که دستور داشتنتیم کی روش قهرمان جام ملتها نشود وار شادی مردم میترسم در تیم نفوذ دارنوامثال قدوس با شایستگی بیرون باشم بازیکن همیشه ضعیف مثل عزت‌اللهی جهانبخش وو این هشدار رو از سر دل سوزی میگم شا در ی مردم دلیل اصلی بد بازی کردن امثال کاپیتان تیم وغیرو هست خیانت کارانی که باعث اون افتضاح وخیانت به کی‌روش کبیر شدندارن بازی می‌کنم آن تیم بزرگ که ترس از هیچ تیمی در جهان نداشت و مدتها دل شوره دوستداران فوتبال زدوده شده بود دو باره آمدیم سر خط باز دلشوره ترس از نباختن به تیم های عربی وغیرو دوباره رنگین تر میشه جایی که بازیکنان بزرگ تیم ملی از فوتبال ترکیبی به علت نبود تاکتیک شرح وظایف لطمه می‌خورد وحاج صفی ها که خیانت شأن واضح بود در بازی ژاپن هنوز در تیم ملی هستنکی روش اگر بود اینان دیگه جایی در تیم ملی به علت اون خیانت آ شکار جایی در تیم ملی مون نداشتن ولی متاسفانه آقای اسکوییچ نمیدونه س را بزنگاه تیم مون باید جایگاه واقعی اش باشه به خاطر شادی کردن مردم بازم خیانت میکنن چون از بیر وو ن مجموعه تیم خباثت دیکته میشه فقط حرف نهایی ام آقای اسکوویچ مواظب پوست خربزه باشلیاقتت زمانی ثابت میشه کهبازیکن ما آماده وخیانت کار عمر مربی گری تورو کوتاه نکنم مواظب حاج صفی کنعانی زادگان جهانبخش عزت‌اللهی باش قدوس با قلبش بازی می‌کنه طارمی سردار مهدی ترابی خلیلی شجاع ومژلاد دستت بازه آقای مربی بازیکنی مثل جهانبخش به تو ضربه میزنن این اسامی خیانت کاران یادت باشه اینان اون جایی که همه مهیای جشن میشن خیانت میکنن حرف زیاده انشالله بعد از بازی کره
Iran (Islamic Republic of)
امین 3333
۲۳:۱۰ ۱۵ مهر ۱۴۰۰
باحال بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۱۵ مهر ۱۴۰۰
خائن دیگه شلوغ کردن نیست؟ داریم راجع به فوتبال حرف می‌زنیم نه وطن!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۱۵ مهر ۱۴۰۰
فقط زلاتان و پیرلو عالی بودن
آخرین اخبار